کد خبر : 19023
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 14:03
-

حواشی دیدار تیم های فوتسال شهروند ساری و میثاق تهران

حواشی دیدار تیم های فوتسال شهروند ساری و میثاق تهران
حاشیه های بازی شهروند ساری با میثاق تهران از نظرتان می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم های فوتسال شهروند ساری و میثاق تهران که در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد با حواشی جالبی همراه بود که در زیر می خوانید:

* درب سالن سید رسول حسینی از ساعت ۱۵ بر روی تماشاگران باز شد.

* دوربین های برنامه ۹۰، سیمای تبرستان و شبکه خبر به ثبت تصاویر این دیدار پرداختند.

* پیش ازشروع این دیدار، سعید نجاریان و سید مهدی ابطحی دقایقی با یکدیگر به صحبت پرداختند. نجاریان همچنین با سهراب خلیلی مدیرعامل و سرپرست میثاق تهران نیز خوش و بشی داشت.

* محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال ایران در جایگاه ویژه حضور داشت و عملکرد بازیکنان دو تیم را از نزدیک زیر نظر داشت.

* داوران این دیدار قبل از شروع مسابقه با دوربین خودشان عکس های یادگاری گرفتند!

* آقایان شعبانی، جعفری و مدینه (اعضای شورای اسلامی شهر ساری)، علوی (معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران)، دلیری (رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری)، خلردی و رسولی (نائب رئیس و دبیر هیأت فوتبال مازندران) از جمله مسئولانی بودند که این دیدار را از نزدیک نظاره گر بوند.

* ظرفیت ۴۰۰۰ نفری سالن سید رسول حسینی تقریباً تکمیل شده بود. البته صندلی های پشت نیمکت تیم میهمان طبق قانون خالی از تماشاگر بود.

* شهروند ساری با لباس های یکدست سفید و میثاق نیز با لباس های قرمز رنگ در این دیدار به میدان رفتند.

* گل اول میثاق روی اشتباه مهلک سینا پرکاس دروازه بان شهروند به ثمر رسید. البته وی در ادامه بدون اشتباه ظاهر شد و در برخی صحنه ها نیز ناجی تیمش شد. عملکرد خوب پرکاس در دیدار برابر تیم های مس سونگون و شهید منصوری قرچک ابطحی را مجاب کرده بود تا از وجود وی در دروازه استفاده کند.

* گل دوم میهمان در حالی به ثمر رسید که لحظاتی قبل از آن شهروندی ها یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند و در ادامه گل دوم را دریافت کردند.

* در نهمین دقیقه این دیدار، شوت محکم محمود لطفی با برخورد به دیرک دروازه میثاق هواداران ساروی را نیم خیز کرد.

* تنها ده دقیقه از نیمه اول گذشته بود که محدودیت خطایی شهروند ساری به پایان رسید. میثاق تهران در ادامه به یک ضربه پنالتی دوم دست یافت که با شوت عجیب و غریب حسین سلطانی کاپیتان این تیم با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

* شهروند ساری همچون دیدار با مس سونگون بازی ضعیفی را در نیمه اول ارائه داد. همین امر موجب شد تا کاسه صبر هواداران خیلی زود لبریز شده و در مقطعی از نیمه اول که حساب کار ۲ بر صفر به سود حریف بود، شعار “با این همه هوادار…” را سر بدهند.

* گل اول ساروی ها از روی همکاری خوب مرتضی عظیمایی، محمود لطفی و ضربه تمام کننده امیرحسین رسولی بدست آمد.

* در لحظات پایانی نیمه اول، محدودیت خطایی میثاق تهران نیز به پایان رسید.

* نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک میثاق تهران به پایان رسیده بود.

* نجاریان مدیرعامل شهروند ساری با عصبانیت شدید، اولین نفری بود که به رختکن تیمش رفت.

* فریدون اندرخور لیدر تماشاگران ساروی در بین دو نیمه به نماینده فدراسیون بدلیل عدم اعلام نام گلزن شهروند اعتراض کرد. همچنین با اصرار این لیدر، گوینده سالن از کلیه تماشاگران حاضر در سالن خواست تا برای برد تیم محبوب شان دست از تشویق برندارند.

* حمید سالاری که در بین دو نیمه مشغول گرم کردن در زمین بود، مورد تشویق تعدادی ازهواداران قرار گرفت. آنها با شعار “ابطحی یادت باشه، سالاری باید باشه” خواستار حضور این بازیکن در ترکیب شهروند شدند. سالاری در نیمه اول به میدان نرفت اما با حضورش در نیمه دوم ضمن دادن دو پاس گل نمایش خوبی داشت.

* مرتضی عظیمایی که کاپیتان شهروند در این دیدار بود، با هت تریک خود پاسخ کوبنده ای به معدود تماشاگرانی داد که در بازی با مس سونگون وی با بی غیرت خوانده بودند. هودارانی که پشت نیمکت شهروند ساری حضور داشتند، با شعار “مرتضی آقای گل” وی را مورد تشویق قرار دادند.

* میثاق تهران که بازی دو بر یک برده در نیمه اول را با شکست ۳ بر ۲ عوض کرده بود، در ۴ دقیقه پایانی دست به تاکتیک پاورپلی زد. پس از این اتفاقف تهرانی ها ابتدا گل چهارم را دریافت کردند و در لحظات پایانی نیز یک گل دیگر وارد دروازه شهروند ساری نمودند.

* با توجه به اینکه شهروندی ها در چند مسابقه در این فصل، بازی برده را با پاورپلی حریفان از دست داده بودند، التهاب نزد هواداران این تیم در واپسین ثانیه به روشنی محسوس بود.

* پس از پایان این دیدار، لیدر شهروند ساری به سبک معروف خود بازیکنان این تیم را سوی هواداران برد و به تشویق آنها پرداخت. بازیکنان میثاق تهران هم که روی زمین نشسته بودند بیشتر از شکست تیم شان، از جو حاکم در سالن و حرکات جالب لیدر ساروی بهت زده شده بودند.

* مرتضی عظیمایی که ستاره تیمش در این دیدار بود، به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* سید مهدی ابطحی و سعید نجاریان نیز جداگانه مورد تشویق قرار گرفتند.

* سهراب خلیلی سرپرست میثاق تهران که باور نداشت تیمش پیروزی را با شکست عوض کرده است، دقایقی روی نیمکت تیمش نشست و تا زمان تخلیه کامل سالن به گوشه ای از قلعه عقابها خیره شده بود.

منبع:مازندلیگ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

گزارشتون کامل نیست