کد خبر : 19750
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 15:05
-

داورزنی بیخود می‌کنند، می‌گویند ما جنبه باخت نداریم!/ خیلی مانده تا او مربی شود

داورزنی بیخود می‌کنند، می‌گویند ما جنبه باخت نداریم!/ خیلی مانده تا او مربی شود
سرمربی حفاری با پاسخ شدید به سرمربی منصوری ، در خصوص ترک بازی در قرچک گفت: اگر ما را بازنده اعلام کنند، قطعا اعتراض می‌کنیم و ساکت نمی‌نشینیم. کمیته انضباطی ناظر داشته و باید بداند چه اتفاقاتی در آن بازی افتاد. ما نه دروازه بان داشتیم که به بازی ادامه بدهیم و نه امنیت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه  درباره اتفاقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال و نیمه تمام ماندن بازی این تیم با شهید منصوری، اظهار کرد: ما ۳ بر صفر از حریف عقب بودیم ولی یک گل زدیم و در دقیقه پایانی هم به بازی پنج نفره روی آوردیم. جریان بازی به نفع ما بود ولی متاسفانه از روی نیمکت تیم منصوری، یک بطری آب داخل زمین افتاد و در بازی وقفه ایجاد شد.

چطور یک مربی نمی‌داند روی نیمکتش چه اتفاقی می‌افتد
وی افزود: این در حالی بود که ما موقعیت گلزنی داشتیم. پرتاب بطری از سوی نیمکت یک تیم به داخل زمین یک بی احترامی محض است. سرمربی تیم منصوری هم که از این اتفاق ابراز بی اطلاعی کرده بود! چطور یک مربی نمی‌داند روی نیمکتش چه اتفاقی می‌افتد؟

لیدر منصوری با مشت به گوش بازیکن ما کوبید
سرمربی حفاری تاکید کرد: بعد از اینکه بطری آب از زمین برداشته و شرایط زمین مساعد شد، یکی از لیدرهای منصوری کنار خط آمد و با مشت به گوش دروازه بان ما کوبید. گلر ما کنار خط بود تا اگر توپ لو رفت به سرعت به دروازه برگردد ولی متاسفانه او را زدند. ما هم ترجیح دادیم بازی نکنیم و به خاطر نبود امنیت، به رختکن فرار کردیم.

ناظم الشریعه در ادامه، خاطرنشان کرد: من کاری به تماشاگران ندارم ولی لیدرها منتسب به باشگاه هستند. فحاشی و توهین‌ها هم زیر سر لیدرها بود.

آقای داورزنی، خیلی مانده تا سرمربی شوی!
وی همچنین درباره صحبت‌های سرمربی منصوری که گفته بود “ناظم الشریعه و حفاری جنبه باخت نداشتند”، گفت: آقای داورزنی بیخود می‌کنند که می‌گویند ما جنبه باخت نداریم! اصلا ما به همه باخته‌ایم. ما که ادعایی نداریم. من برای داورزنی متاسفم. خیلی مانده تا او مربی شود. ما هر وقت شکست خورده‌ایم، آنرا قبول کرده‌ایم و کاری به حریف نداشته‌ایم ولی ایشان بهتر است به نیمکتش نگاه کند. شما مسئول نیمکت و تیم منصوری هستی و نباید اجازه می‌دادی بطری به زمین پرتاب شود.

با یک برد بهار نمی‌آید
سرمربی حفاری افزود: آیا اخلاق این است که به بازیکنان تیم میهمان فحش بدهند و ما هم هیچ چیز نگوییم؟ واقعا اتفاقات بازی روز گذشته ناراحتم کرد ولی باید به داورزنی بگویم با یک برد بهار نمی‌آید! این اخلاق است که در ورزش می‌ماند.

این اتفاق روی پیشانی منصوری ماند
ناظم الشریعه با بیان اینکه بردها تمام می‌شود و اخلاق ماندنی است، گفت: این اتفاق و پرتاب بطری روی پیشانی تیم منصوری ماند. همانطور که چند سال پیش این اتفاق در قم افتاد و این اتفاق روی پیشانی آنها هم مانده است.

شاید منصوری در سالن دیگری بوده!
وی درباره صحبت‌های کریم منصوری مدیرعامل باشگاه منصوری مبنی بر اینکه یک تماشاگر وقتی بازی در جریان نبود وارد زمین شد، اظهار کرد: من برای منصوری هم متاسفم. شاید منصوری در یک سالن دیگر بوده و بازی دیگری را می‌دیده است! لیدر منصوری و یک نفر دیگر وقتی گلر ما را زدند که تیم ما در حمله بود و بازی جریان داشت.

چرا هیچ دوربینی نبود؟
سرمربی حفاری ادامه داد: اگر آقایان راست می‌گویند چرا هیچ دوربینی در سالن وجود نداشت. اگر یک دوربین وجود داشت، آنها رسوا می‌شدند.

اگر ما را بازنده کنند، اعتراض می‌کنیم
ناظم الشریعه در پایان درباره نتیجه مسابقه نیمه تمام هم گفت: اگر ما را بازنده اعلام کنند، قطعا اعتراض می‌کنیم و ساکت نمی‌نشینیم. کمیته انضباطی ناظر داشته و باید بداند چه اتفاقاتی در آن بازی افتاد. ما نه دروازه بان داشتیم که به بازی ادامه بدهیم و نه امنیت. امیدوارم رای کمیته انضباطی عادلانه باشد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بازیکن قدیم منصوری شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

واقعا که حقیقتو گفتید اسلا مربی نیست یه ۱۰۰۰ تومنی هم بهش نمیدن کسی هم تیم دستش نمیده باید تو خو نه بافتنی ببافه

futsali شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

اقا ناظم خودتو درگیره ادم های کوچیک نکن ایشون نقش مترسک داره تو منصوری بزار فکر کنه مربیه دوران این ادم هم تموم میشه

اهوازی شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

اقای منصوری خداوکیلی ول کن برو ، گند زدی به فوتسال ایران با همه درگیری ، با بازیکن ، مربی ، تیم حریف ، باشگاه دیگه ،

بابک شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

همه کاراهای منصوری و هواشی ان زیره سره کسی نیست جز تقوی فوتسال زمانی پاک میشه که امسال تقوی نباشن منصوری در استانه پیوستن به شن سا وبسیج شهرری متاسفم واقعا

علیرضا شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

این هیاهو ها خیلی بچه گانه است یک تیم که اصلاً نباخته باید جنبه باخت داشته باشد داخل زمین اگر کسی بی احترامی کند اول خود بازیکن شما بوده و عکس العمل لیدر نیر محکوم است داورزنی یک ورزشکار و مربی نمونه فنی و اخلاق است

حسینی شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

کارنامه قرچک مقصر رو مشخص مکنه هنوز فحاشی های پارسال تو بازی گیتی پسند رو هیچک یادش نمیره که با اقای کشاورز چکردن

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

حتما تو مربی هستی؟؟؟//؟؟؟/
تیم ابطحی ساخته تو داری استفاده اش رو میبری

هوادار شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

بعد از ۱۹ هفته نباختن،باخت تو قرچک خیلی زور داره،اقای مربی کجات داره میسوزه؟ برو به دروازبانت ادب یاد بده.با این ادبیات صحبت کردنت از دروازبانت نمیشه انتظاری نیست.

بیات شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱

داورزنی کیه ، کجا بود. ، یک عکس ورزشی نداره ، اصلا مقصر کمیته فوتسال ایران که به هر کسی اجازه میده بیاد تو فوتسال ، این همه بازیکن ملی پوش قدیمی تو تهران ، واقعا باید تاسف خورد برای فوتسال اقای ناظم سابقه ورزشی شما بیانگر همه چی هست ، خودتون بخاطر این ادمای بی ارزش ناراحت نکنید ، یا حق

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳

داورزنی همونیه که باعث شد ناظم از ترسش برای ثبت شکست ترک زمین کنه!!!!!!!!!!!!!!

فوتسال پاک شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲

اقای سرمربی،از لحظه شروع بازی ترس رو تو چهرت میدیدم.اخه چقدر تو ترسویی.یه دونه باخت که گریه نداره.فقط یادت باشه تماشاگران قرچکی سرورت هستن.دفعه بعد که میای قرچک یخ با خودت بیار.

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳

واقعا همچین ادبیاتی از کسیه کی مدعی اخلاقه و مربی تیم ملی خیلی زشته !!!
باختی به جای قبول باخت به بقیه توهین نکن!!!!!!!!!!!

نام ...هوادار منصوری شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱

آقای ناظم شما اگه زورت میرسید تو ۳۸ دقیقه ی کاری میکردی….نه تو ۲ دقیقه آخر….
خوشحالم که تیم منصوری با غیرت ،خوب چزوندت تو قرچک….
مبارکت ۳ بر ۱

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱

آقای ناظم کاری که عوض داره گله نداره.چه زود فراموش کردی باگیتی تو اهواز چیکار کردین.از فحاشی به بازیکن ناظر داوری داورتاحمله به رختکنشونو شکستن شیشها.شکستن سر یه نفر ازکادرشون.

ساوجي شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

اقا بابک محض اطلاع جنابعالی. شن سا را شاه حسینی ومافیای فوتبال نمیتوانستند تحمل کنند …لطفا خاک تو چشم مردم نپاشید

حسین شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱

یه ذره جنبه باخت داشته باشید یه ذره

میلاد شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹

جناب ناظم الشریعه
شما که مثلا ادعای اخلاق مداریت میشه
حرکت گلرت رو چطوری توجیه میکنی!؟
برو برادر من

نام ... یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

بابا خوب رو دارید که توقع دارید دروازه بان توهین بشنوه و جواب نده،شما کی هستین!خودتون بودید معلوم نبود جکار می کردین!دروازه بان حفاری خوب کرد!خجالتش واس تیم میزبان،متاسفم واسه فوتسال من