کد خبر : 19756
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 15:03
-

رئیس هیات فوتبال فارس: حرکت غیرورزشی زاگرس و ضرب و شتم ارژن را چه کسی پاسخگوست؟!/ چگونه امنیت بازی این هفته زاگرس و شاهد را تامین کنم؟

رئیس هیات فوتبال فارس: حرکت غیرورزشی زاگرس و ضرب و شتم ارژن را چه کسی پاسخگوست؟!/ چگونه امنیت بازی این هفته زاگرس و شاهد را تامین کنم؟
فرزاد هنرپیشه گفت: حرکت غیرورزشی بازیکن زاگرس در گرفتن موقعیت مسلم گلزنی و ضرب و شتم بازیکنان ارژن از سوی تماشاگران اهوازی را چه کسی پاسخگو است؟!

رئیس هیات فوتبال استان فارس در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: متاسفانه در فوتسال ما هر سال یک اتفاق جدید رخ می دهد، تا سال گذشته از روی نیمکت بطری به سمت توپ پرت می شد اما الان گویا پیشرفت حاصل شده و دیگر یک بازیکن از روی نیمکت وارد زمین شده و جلوی گل شدن توپ را می گیرد!

فرزاد هنرپیشه که از اتفاقات رخ داده در اهواز به شدت ناراحت بود گفت: به لحاظ فنی قبول که سرمربی ارژن هم در ادامه اشتباه داشته که با وجود یک بازیکن بیشتر بازی را به حریف واگذار کرده اما این از قباحت حرکتی که از سوی حریف صورت گرفته چیزی کم نمی کند.

وی تاکید کرد: بدتر از همه این ها اتفاقات پایان بازی بوده که تماشاگر میزبان به داخل زمین ریخته و بازیکنان ارژن را تا جایی که توانسته اند مورد ضرب و شتم قرار داده اند. باور کنید بعد از بازی آقای کریمی مدیرعامل ارژن که با هزار بدبختی راضی به تیم داری در فوتسال شده، با من تماس گرفته و رسما از تیمداری و ادامه حضور در لیگ انصراف داده است.

رئیس هیات فوتبال استان فارس با اشاره به بازی این هفته تیم های شاهد فارس و زاگرس خوزستان در شیراز یادآور شد: با جوی که در اهواز رخ داده و قطعا برخی نیز به دنبال تلافی خواهند بود، من چگونه می‌توانم امنیت این بازی را بعد از آن وقایع تلخ تامین کنم؟

هنرپیشه در خاتمه خاطرنشان کرد: شب گذشته در تماسی با آقای افتخاری رئیس کمیته فوتسال خواستار رسیدگی به این وضعیت بغرنج شدم و امیدوارم تصمیمی در قبال اتفاقات بازی اهواز گرفته شود که دیگر تیمی جرات نکند دست به حرکات ناجوانمردانه در زمین فوتسال بزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسی لیمو یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۲۵

بابا پارسالم که تو اصفهان گفتین چاقو خوردیم …
برین پاور پلی یاد بگیرین و یه مربی خوب بیارین