کد خبر : 19766
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 16:24
-

رستمی ها:مقابل گیتی پسند محکوم به پیروزی هستیم/به نظر کادر فنی تیم ملی احترام می گذارم

رستمی ها:مقابل گیتی پسند محکوم به پیروزی هستیم/به نظر کادر فنی تیم ملی احترام می گذارم
بازیکن تیم مس سونگون ورزقان گفت:بدشانسی مانع پیروزی تیمش برابر مقاومت البرز بوده و آقای گلی برایش مهم نیست.

مسلم رستمی ها بازیکن تیم مس سونگون ورزقان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:تیم مقاومت تیمی جوان و خوبی بود.ما برای ماندن در کورس قهرمانی و مقاومت برای فرار از سقوط به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشتند و همین باعث شد یک بازی جذاب و تماشایی را شاهد باشیم ولی متاسفانه بدشانسی باعث شد ما سه امتیاز حساس خانگی را از دست بدهیم.در این بازی ما موقعیت های زیادی داشتیم که به گل ننشست و در مقابل مقاومتی ها بهترین استفاده را از اندک موقعیت های خود بردند و پیروز بازی شدند.

رستمی ها در مورد اینکه آیا انتظار داشت مس بتواند چنین عملکردی را داشته باشد گفت:ما یک تیم منسجم و هماهنگ هستیم که اکثر بازیکنان تیم چند سال در کنار هم بازی می کرده اند امسال هم با اضافه شدن چند بازیکن خوب و باتجربه و تلاش های بازیکنان و کادرفنی و حمایت بی دریغ مدیریت باشگاه که تا اینجای کار بیش از تعهداتش عمل کرده دست به دست هم داد تا مس یکی از تیم های مدعی باشد.

وی بازی این هفته تیمش برابر گیتی پسند را سخت ارزیابی کرد و گفت:بازی کردن در اصفهان جلوی گیتی پسند کار اسانی نیست ولی باتوجه به دو شکستی که داشتیم در این بازی محکوم به برد هستیم.از طرفی جایگاه گیتی درجدول بالاتر از ما می باشد،برای اینکه در کورس باقی بمانیم باید با امتیاز کامل به تبریز بازگردیم.

رستمی ها در مورد قرار گرفتنش در کورس آقای گلی گفت:گل هایی را که بثمر رسانده ام حاصل تلاش همه بازیکنان تیم بود و خدا را شاکرم تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته ام ولی برای من مهم نتیجه گرفتن تیم است نه آقای گلی.حاضرم هفت هفته باقی مانده را بیرون بشینم ولی تیم نتیجه بگیرد.

مسلم در مورد لیست تیم ملی گفت:من تلاش خودم را می کنم و دوست دارم در لیست تیم ملی کشورم باشم و بتوانم خدمت کنم.من به تصمیم کادرفنی تیم ملی احترام می گذارم و تلاشم را بیشتر می کنم تا کادرفنی تیم ملی را برای دعوت کردنم مجاب کنم.

وی در خاتمه از آقای محمد باغبان صالحی تشکر کرد و گفت فوتسالش را مدیون این مربی است که امیدوارم امسال بتوانند بهمراه تیم ایده آل یزد جواز حضور در لیگ برتر را کسب نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذری شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

مسلم بعده گل دوم تو بازی مقاومت به مدیر عامل چی گفتی؟؟؟؟ حالا این ۲تا داشته باش!!!! ولی بد باختین

تبریز شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

از سعید دقیقی باید تشکر میکردی

میلاد تنکابن شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

مسلم جان تو لیاقتت بیشتر از این هاست .همین قدر که از مربی سابقت تشکر کردی به همه فهموندی که ادم قدر شناسی هستی .اون روزی که کاپیتان تیم ملی ایران بشی زیاد دور نیست .به امید و توکل خدا همیشه سربلند باشی

تبريزي شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶

ماشالا اقای گل
جات خالیه تو تیم ملی

موری گلر یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۳۸

مسلم جان تو همیشه بهترینی و جای تو و سعید و مرتضی خالیه توی تیم ملی انشالله روزی بشه که لژیونر بشی چون لیاقتشو داری محمد آقا و آقا محمود به گردن همه فوتسالیهای شهرمون حق دارن امیدوارم روزی بشه که قدر شما که افتخار استانید و قدر مربیان فداکار شهرمون را بدانیم امید به آن روز

نام ... یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

اصلا تو باعث شدى این چندتا بازیرو مس ببازه چون فقط به فکره اینى که گل بزنى و به باقیه پاس نمیدی بعدم انتظار دارى تیم ملى دعوت شی، تیم ملى جاى بازیکن با شعور فوتبالیه بالاست نه جاى هر کسی !!! در ضمن تورو سعید دقیقى برد تبریز نه اقاى باغبان!! تیمشم بالا نمیاد زیاد زور نزن

عماد بدخشاني یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

اقا مسلم واقعا بهترینی هم فنی هم اخلاقی،
بامعرفت و قدرشناس از مربی سابق ایشالا بهترین بازیکن آسیا بشی

تبريزلي یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

بهترین بازیکن غیر بومی که اومده تبریز تو این سال ها
دست میر معصوم سهرابی درد نکنه که این جوان آینده دار رو به تبریز آورد