کد خبر : 19708
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 15:10
-

رعدی:به قهرمانی و بازگشت به کورس فکر نمی‌کنیم!

رعدی:به قهرمانی و بازگشت به کورس فکر نمی‌کنیم!
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم تیمش به قهرمانی لیگ 93 فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: بازی‌های این هفته جوری شد که وضعیت جدول دوباره تغییر کرد. فاصله ما با صدر خیلی هم زیاد نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی در مورد برد پنج بر یک تیمش برابر فردوسی مشهد در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی بود، ما تیم فردوسی را آنالیز کرده بودیم و در تمرینات هفته گذشته روی پاورپلی که نقطه قوت‌شان بود، کار کردیم. سعی داشتیم تمام راه‌هایی که آنها از آن برای بردن حریف استفاده می‌کنند را ببندیم.
وی ادامه داد: ضمن احترامی که برای تیم فردوسی قائلم و معتقدم که آنها شخصیت تیمی دارند و از هر حیث فوتسال را می‌فهمند، اما بازیکنان‌مان به خوبی چیزهایی که روی‌شان کار کرده بودیم را در زمین اجرا کردند. حواس‌شان کاملا جمع بود. یکدلی بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه باعث شد درنهایت به خواسته خود برسیم.
رعدی که تیمش در هفته بیستم باید رودرروی شهروند ساری قرار بگیرد، در این‌باره تصریح کرد: بازی کردن با این تیم در ساری سخت است. البته کلا بازی با ته جدولی‌ها خیلی دشوار است چون انگیزه‌های زیادی برای بردن دارند. البته ما در تبریز هم گرچه تیم پایاسازه انتحاری بازی کرد تا برای سقوط نکردن، به برد برسد، اما بد نبودیم. اگر در نیمه اول به گل‌هایی که باید می‌زدیم، دست می‌یافتیم، نتیجه چیز دیگری می‌شد. در کل روز به روز شرایط تیم بهتر می‌شود.
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم تیمش به قهرمانی لیگ ۹۳ فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: بازی‌های این هفته جوری شد که وضعیت جدول دوباره تغییر کرد. فاصله ما با صدر خیلی هم زیاد نیست. هنوز هفت بازی دیگر مانده، البته روی موضوع قهرمانی و بازگشت به کورس اصلا فکر نمی‌کنیم. تمرکز‌مان در بازی‌های باقی‌مانده روی بردن است. می‌خواهیم جوانمردانه و فنی بازی کنیم و در کنارش هم نیم‌نگاهی به نتایج سایر تیم‌ها داریم. به هر حال اتفاقات زیادی ممکن است در ادامه لیگ رخ بدهد. فوتسال بازی لحظه‌هاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

اقای جلالی دیدی که دوباره به وحیدغیاثی وصبوری اطمینان کردی نتیجه گرفتی ازموده راازمودن خطاست

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴

رعدی واقعا کارت درسته.. من بعنوان یه قمی به حضورت افتخار میکنم.. حالا مصاحبه و کامنت و حرف یه عده کم خرد و دشمنان فوتسال قم رو جدی نگیر اقا