کد خبر : 19655
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 10:58
-

طیبی:تیم ملی به کرواسی رفته بود، با تک تک بازیکنان در ارتباط بودم

طیبی:تیم ملی به کرواسی رفته بود، با تک تک بازیکنان در ارتباط بودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی پوش لژیونر فوتسال ایران می‌گوید بعد از اتمام دوران مصدومیتش شرایط خوبی در تیم نوریلسکی روسیه دارد و موفق شده در جام حذفی سه گل به ثمر برساند. حسین طیبی درباره آخرین شرایطش بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در تیم ملی فوتسال ایران اظهار کرد: بعد از مصدومیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی پوش لژیونر فوتسال ایران می‌گوید بعد از اتمام دوران مصدومیتش شرایط خوبی در تیم نوریلسکی روسیه دارد و موفق شده در جام حذفی سه گل به ثمر برساند.
حسین طیبی درباره آخرین شرایطش بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در تیم ملی فوتسال ایران اظهار کرد: بعد از مصدومیت به تیم نوریلسکی روسیه برگشتم و چند هفته مشغول درمان بودم. متاسفانه در این مدت چند بازی مهم را از دست دادم ولی در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

وی افزود: در یکی از مسابقات جام حذفی سه گل در یک مسابقه زدم که از این بابت خیلی خوشحال بودم. آن مسابقه برای ما اهمیت زیادی داشت و برای خودم هم به خاطر گلزنی و بازگشت به شرایط خوب گذشته، اهمیت فراوانی داشت.

بازیکن ایرانی تیم نوریلسکی در خصوص شرایط این تیم هم گفت: خدا را شکر در جام حذفی به جمع هشت تیم راه یافتیم. در لیگ فوتسال هم در رده هفتم قرار داریم ولی فاصله تیم‌های ششم تا دهم خیلی به هم نزدیک است و با یک برد یا باخت، چند پله تغییر در جدول ایجاد می شود.

طیبی ادامه داد: تمام هدف ما این است که در پایان مرحله گروهی جزو هشت تیم باشیم و به مرحله پلی آف برویم. در اینصورت مسابقات ما حدودا اردیبهشت سال آینده تمام خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال همراهی تیم ملی فوتسال در بازی با اسلوونی، گفت: در آن مقطع زمانی تیم ما بازی دارد و بعید است بتوانیم به تیم ملی بیاییم ولی همیشه پیگیر شرایط تیم ملی هستم. حتی همان موقع که تیم ملی به کرواسی رفته بود، با تک تک بازیکنان در ارتباط بودم. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای من افتخار است و آرزویم است که همیشه در خدمت این تیم باشم.

بازیکن ایرانی تیم نوریل درباره تعداد گل‌هایش هم گفت: من در لیگ ۱۸ بازی انجام داده‌ام و ۲۱ گل زده‌ام. در جام حذفی هم روی هم چهار گل زده‌ام.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

طیبی یه پدیده اس مطمئنم یه روز مسی فوتسال میشه

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸

بهترین بازیکن دنیایی داداش….