کد خبر : 19781
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 16:20
-

عالیقدر:کادر فنی صلاح دید ادامه مسابقه را انجام ندهیم!

عالیقدر:کادر فنی صلاح دید ادامه مسابقه را انجام ندهیم!
بازیکن ملی حفاری اهوازدر خصوص اتفاقات بازی با منصوری در قرچک گفت: پس از اینکه بطری‌های آب را به زمین پرتاب کردند یکی از لیدرهای تیم منصوری قرچک دروزاه‌بان ما را مورد ضرب و شتم و تهدید قرار داد، کادر فنی صلاح دید که ادامه مسابقه را انجام ندهیم و زمین بازی را ترک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهران عالیقدر درباره حوادث دیروز بازی تیم‌های منصوری قرچک و ملی حفاری که سبب نیمه تمام ماندن بازی شد، اظهار داشت: پس از اینکه بطری‌های آب را به زمین پرتاب کردند یکی از لیدرهای تیم منصوری قرچک دروزاه‌بان ما را مورد ضرب و شتم و تهدید قرار داد.
وی افزود: پس از این موضوع کادر فنی صلاح دید که ادامه مسابقه را انجام ندهیم و زمین بازی را ترک کنیم.
بازیکن ملی حفاری اهواز با بیان اینکه در بازی‌های گذشته و بازی تیم مس سونگون هم اتفاقات مشابهی رخ داد، گفت: اتفاقات آن بازی نسبت به این بازی کمتر بود و در آن بازی ما مراعات کردیم که بازی به پایان رسید.
وی با بیان اینکه امسال شرایط سخت شده و تیم‌ها شرایط نزدیک به هم دارند، عنوان کرد: تیم‌ها برای کسب امتیاز وارد زمین می‌شوند و می‌خواهند هر طور شده امتیاز بازی را کسب کنند.
عالیقدر بیان کرد: به دلیل فشار تماشگران به تیم‌های میهمان فشارهایی وارد می‌شود که صحیح نیست، البته ما ادعا نمی‌کنیم که در شهر ما تماشاگران برای دیگر تیم‌ها دعا می‌کنند اما به دلیل عملکرد خوبمان در این فصل همه تیم‌ها می‌خواهند هر طور که شده ما را شکست دهند.
وی درباره بداخلاقی‌هایی که امسال در سالن‌های فوتسال رخ داد، اظهار داشت: فشردگی لیگ و قدرت نمایی تیم‌ها کمی استرس را زیاد کرده اما باید همه بدانیم که از خانواده فوتسال هستیم و باید آبروی همدیگر را حفظ کنیم. امتیاز گرفتن از دیگر تیم‌ها خیلی خوب است اما باید اخلاق را فدای این امتیازات نکنیم.
بازیکن ملی حفاری با بیان اینکه اتفاقات دیروز در شأن فوتسال ایران نیست، افزود: باید برای رفع این بداخلاقی‌ها تلاش کنیم و بگذاریم قهرمان در زمین فوتسال مشخص شود.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا ملی حفاری نتوانست آن درخشش همیشگی را در زمین فوتسال داشته باشد، گفت: اگر اتفاقات بیرون از زمین نبود ما می‌توانستیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم. نمی‌خواهم با این حرف‌ها بازی تیم منصوری قرچک را زیر سوال ببرم اما عوامل بیرونی تمرکز بازی را از ما گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.