کد خبر : 19541
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 0:24
-

غیرت آلماتی با دو بازیکن برزیلی به توافق رسید

غیرت آلماتی با دو بازیکن برزیلی به توافق رسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ۴ تیم راه یافته به مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا برای کسب عنوان قهرمانی این قاره به دنبال تقویت خود هستند. در این بین غیرت آلماتی با جذب ۲ بازیکن پیشقدم شده است. غیرت آلماتی امروز در وب‌گاه رسمی خود اعلام کرد که در بازار زمستانی نقل و انتقالات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ۴ تیم راه یافته به مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا برای کسب عنوان قهرمانی این قاره به دنبال تقویت خود هستند. در این بین غیرت آلماتی با جذب ۲ بازیکن پیشقدم شده است.

غیرت آلماتی امروز در وب‌گاه رسمی خود اعلام کرد که در بازار زمستانی نقل و انتقالات موفق شده است با ۲ بازیکن برزیلی به توافق برسد و قرارداد امضا کند.

“امبرتو” فلنگ برزیلی با یک توافق تا آخر فصل از باشگاه سیبری روسیه به آلماتی آمده است. این بازیکن ۴ بازی توسط یوفا جریمه شده بود. ولی در مسابقات پایانی اروپا می‌تواند غیرت را همراهی کند. امبرتو سابقه بازی در باشگاه‌های سوسانو٬ کورولوس٬ سن کایتانو٬ مالوو و کرون برزیل را در کارنامه دارد. وی همچنین موفق به کسب ۳ قهرمانی برزیل (۲۰۰۷-۲۰۰۸-۲۰۱۰) یک نایب قهرمانی (۲۰۰۹) همراه با مالوو و یک نایب قهرمانی (۲۰۱۲) دو مقام سومی روسیه (۲۰۱۱ و ۲۰۱۴) همراه با باشگاه سیبری شده است.

لوکایان باپتیستای برزیلی از اینتلی دومین خرید این باشگاه است. وی که متولد ۷ آوریل ۱۹۸۳ است٬ سابقه بازی در باشگاه‌های بانسپا٬ آلبریچ٬ کرون٬ سن کایتانو و کورینتیانس در برزیل٬ بنفیکای پرتغال٬ سگوویا و سوتا اسپانیا و گازپروم روسیه را در کارنامه دارد. باپتیستا دو بار موفق به قهرمانی در برزیل شده‌است. یک بار همراه با آلبریچ و یک بار همراه با اینتلی. وی از سال ۲۰۰۹ به اردوهای تیم ملی برزیل دعوت می‌شود.

مسابقات دور نهایی جام باشگاه‌های اروپا از ۳ تا ۶ اردی‌بهشت ۱۳۹۵ (۲۳ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۵) با حضور ۴ باشگاهغیرت آلماتی قزاقستان٬ بارسلونای اسپانیا٬ اسپورتینگ پرتغال و دینا مسکو روسیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.