کد خبر : 19684
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 11:04
-

منصوری: حتی یک بطری هم از سوی تماشاگران به زمین پرتاب نشد/ فحاشی و حرکات گلر حفاری باعث این اتفاق بود

منصوری: حتی یک بطری هم از سوی تماشاگران به زمین پرتاب نشد/ فحاشی و حرکات گلر حفاری باعث این اتفاق بود
مدیرعامل باشگاه منصوری قرچک گفت: فقط یک تماشاگر وارد زمین شد که مقصر آن هم فحاشی و حرکات گلر حفاری بود. او زمانی که دو تیم در تایم‌اوت بودند، از نرده‌ها عبور کرد و به زمین آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد نیمه تمام ماندن دیدار تیمش با حفاری اهواز در دیدار روز گذشته در قرچک گفت: بازی خیلی خوب و آرام پیش می‌رفت و ما هم سه بر صفر پیش بودیم. دروازه‌بان تیم اهواز چند دقیقه آخر برای تماشاگران ما شکلک‌های بدجور درمی‌آورد و حرکات ناشایستی انجام می‌داد. یکی از تماشاگران خواست که با او درگیر شود که یکی از بازیکنان ما مانع این کار شد. یک دقیقه و ۴۵ ثانیه مانده به پایان بازی که سه بر یک پیش بودیم، احتمالا آنها به این فکر کردند که از موقعیت باخت فاصله بگیرند و تیم را بیرون کشیدند.

وی در مورد مصاحبه اخیر آرش جابری دبیر سازمان لیگ، در مورد اینکه حفاری احساس امنیت نکرده و تیمش را بیرون کشیده است، تاکید کرد: امنیت را چه کسی باید تشخیص بدهد؟ ناظر بازی بود و دید که این بازی اصلا مشکل امنیتی نداشت. اوایل نیمه اول یک نفر که ظاهرا تدارکات ما بود، خواست بطری آب را برای بازیکن‌مان بفرستد که به بازیکن حریف خورده و داور هم تدارکات ما را اخراج کرد. در این بازی حتی یک شی یا بطری هم از سوی تماشاگران به زمین پرتاب نشد.

منصوری خاطرنشان کرد: فقط یک تماشاگر وارد زمین شد که مقصر آن هم فحاشی و حرکات گلر حفاری بود. این تماشاگر هم زمانی که دو تیم در تایم‌اوت بودند، از نرده‌ها عبور کرد و به زمین آمد. بازی در این هنگام جریان نداشت و قطع بود. نیروی انتظامی هم این فرد را گرفت و از سالن بیرون کرد. اهوازی‌ها خودشان هم می‌دانند که در قرچک ناامنی وجود ندارد. ما از نظر فنی عالی بودیم. اصلا منصوری تیم خوبی است. آنها چون تا حالا باخت نداشته‌اند این نتیجه برای‌شان سنگین بود. من نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم، در مورد تیم خودم می‌گویم که برد صددرصد حق ما بود. حداقل باید ۱۰ گل می‌زدیم. در چهار دقیقه اول سه تا تک به تک را از دست دادیم و گل‌مان هم گل به خودی بود.

عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: اعتقادم این است که باشگاه‌ها باید دست از این کارها بردارند و دست به سیاسی بازی نزنند. ما همیشه از گذشته نشان دادیم که دنبال بازی جوانمردانه هستیم و حتی اگر خودمان هم شرایط قهرمانی نداشته باشیم، برای یک تیم دیگر بازی نمی‌کنیم، ما به خاطر خود منصوری و سلامت بازی‌ها، به میدان می‌رویم. با تمام احترامی که برای ناظم‌الشریعه قائلم و او را یکی از مربیان با اخلاق فوتسال‌مان می‌دانم، معتقدم آنها دیروز کار خوبی نکردند. گلرشان دائم فحاشی می‌کرد و حتی یک بار هم به او تذکر ندادند.

وی در مورد وضعیت مالی تیمش تصریح کرد: شرایط مثل قبل است. امسال تمام مسائل تیم گردن من افتاده، متاسفانه سال گذشته افرادی کنار تیم بودند که حالا تبعاتش را من می‌دهم. این هم نتیجه فوتسال ماست.

کریم منصوری در مورد مصدوم شدن دوباره بازیکن سابق این تیم، علی رهنما در تیم میثاق و از دست دادن ادامه لیگ، گفت: برای رهنما آرزوی سلامت و موفقیت دارم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

معلومه تدارکاتتون نشونه گیریش ضعیفه….
که خواسته آب بده به بازیکن خودتون اشتباهی زد چش بازیکن حریف رو در آورده خخخخخخخخخخخخ
خجالت بکش بابا تو رو قرآن

اهوازی شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

هیچ اشکالی نداره اقای منصوری
تیم حفاری ار هر لحاظ مشکل داره
موقعی که حمید احمدی بدون هیچ چشمداشتی روانه منصوری قرچک کرد
بعد از هر بازی در اهواز استخر ملی حفاری تمام و کمال در خدمت تیم شما قرار گرفته
باز هم میگم اشکالی نداره
گذر پوست به دباغ خانه است اقای منصوری
ما اهل تلافی کردن نیستیم ولی شما و وجدان پاکتان را به خدای بزرگ میسپاریم
حفاری تحت هر شرایطی باخت را می پذیرد
بدتر از بازی دو سال پیش با فرش ارا
یا بازی با تیم صبای قم در شهر مقدس قم
ولی از این مطمئن هستیم که روزی خدا جواب تمام این کارهای شما و بقیه دوستانتان در هیات رییسه فوتسال را خواهد داد
به امید روزی که فوتسالمان پاک پاک پاک شود

اهوازی شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

اقای منصوری شما که میگید تماشاچیا هیچی نگفتن ، پس قبول هر چی فحاشی کرده باشن از قبل از بازی تا دقیقه ۳۸ برای شما وخانواده محترمتان

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

عزیز ان اهوازی رابطه بین این دو باشگاه صمیمانه است و از خود بازیکنان سؤال کنید تا قبل از ترک زمنی و ان درگیری که خداوکیلی بدون جانب داری گلر حفاری عامل این درگیری بود تیم حفاری تشویق شد و حتی احمد ملا علی جانانه تشویق شد ما طرف داران قرچک از صمیم قلب أر زوی قهرمانی تیم حفاری را داریم یا علی