کد خبر : 19747
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1393 - 10:02
-

صالح:مربی بالای سر گیتی پسند بود ، الان با ده امتیاز بالاتر صدرنشین لیگ بود!

صالح:مربی بالای سر گیتی پسند بود ، الان با ده امتیاز بالاتر صدرنشین لیگ بود!

مدرس فوتسال ایران در گفت گو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص کیفیت لیگ امسال گفت :در لیگ امسال تیم ها به هم نزدیک هستند و از الان نمی توان تیم قهرمان را مشخص کرد.البته تیم های تاسیسات ، گیتی پسند ، حفاری و مس شانس قهرمان شدن دارند ولی الان صحبت از قهرمانی

مدرس فوتسال ایران در گفت گو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص کیفیت لیگ امسال گفت :در لیگ امسال تیم ها به هم نزدیک هستند و از الان نمی توان تیم قهرمان را مشخص کرد.البته تیم های تاسیسات ، گیتی پسند ، حفاری و مس شانس قهرمان شدن دارند ولی الان صحبت از قهرمانی یک تیم زود است.
ناصر صالح ادامه داد: مشکل لیگ این است که بازیکنان خوب تمرین نمی کنند و شرایط آمادگی خوبی ندارندو این موضوع باعث ضعیف شدن تیم ملی می شود که شرایط آن را در تیم ملی هم دیده ایم.
مربی سابق تیم ملی در خصوص حضور افراد بدون مدرک و کلاس ندیده روی نیمکت تیم ها هم گفت: متاسفانه در چند تیم این شرایط وجود دارد که باعث اشکال شده است. کمیته فوتسال باید راه حلی برای جلوگیری از این موضوع پیدا کند، تا از بروز مشکلات جلوگیری کند.
وی ادامه داد : مثلا اگر یک مربی بالای سر گیتی پسند بود این تیم با این همه بازیکن خوب الان با ده امتیاز بالاتر صدرنشین لیگ بود.
صالح در پایان گفت : متاسفانه در کمیته فوتسال افرادی به آقای افتخاری مشورت می دهند که به جای منافع فوتسال به منافع خود فکر می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار گیتی پسند یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

آقای طاهری لطفا یه فکری بحال گیتی پسند بکن یه سر مربی خوب مثل حسین شمس یا حسین افضل به تیم بیار

نام ... یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

چه شود؟!

نام ... یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

آقای صالح امیر شمسایی اول فصل گفت گیتی امسال فقط چندتا بازیکن خوب داره و با خلاقیت این بازیکنها و استفاده از اشتباهات حریف نتیجه گرفته وگرنه یارو که پاشو توی هیچ کلاسی نگذاشته چه میفهمه مربیگری یعنی چه? ولی در عوض ایشان خیلی کارهای دیگه را مثل انجام فوتسال پاک و گرفتن پول به هر طریق را خیلی خوب بلده و میفهمه!

فوتسالی یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

آقای صالح شما که خبر از مشکلات گیتی پسند ندارید نظر ندید این تیم با این همه مشکلاتی که داره همین نتایج هم براش زیاد حیف این بازیکنان و کشاورز که برای این تیم زحمت میکشن

نام ... یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

چرا هر نظری که دلتون میخواد و به نفع شماست رو میزارید

سعید یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

به این آقای صالح میگن آدم چیز فهم..آفرین
گیتی پسند قهرمان.
نقطه سر خط

نام ... یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

آقای صالح اگر شما زیر پای هم رو خالی نکنین و وحدت داشته باشین و زیرابی نرین.. مربی بازیکن میره واسه خودش

؟ دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱

لطفا شما نظر ندید.ممنون