کد خبر : 20068
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 - 11:59
-

هاشم‌زاده :بدون حسن‌زاده و طیبی به اسلوونی خواهیم رفت

هاشم‌زاده :بدون حسن‌زاده و طیبی به اسلوونی خواهیم رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالیکه باشگاه نوریل‌نیکل روسیه در دیدار دوستانه قبلی تیم ملی فوتسال اجازه نداد دو بازیکن ایرانی‌اش به کرواسی سفر کنند، این باشگاه برای دو دیدار دوستانه با اسلوونی نیز به حسن‌زاده و طیبی اجازه همراهی تیم ملی را نداده است. محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی فوتسال در این‌باره گفت:‌ باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالیکه باشگاه نوریل‌نیکل روسیه در دیدار دوستانه قبلی تیم ملی فوتسال اجازه نداد دو بازیکن ایرانی‌اش به کرواسی سفر کنند، این باشگاه برای دو دیدار دوستانه با اسلوونی نیز به حسن‌زاده و طیبی اجازه همراهی تیم ملی را نداده است.
محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی فوتسال در این‌باره گفت:‌ باشگاه روسی در زمان سفر ما ، باید دو بازی مهم را در لیگ کشورش پشت سر بگذارد و به همین دلیل به بازیکنان ایرانی‌اش احتیاج دارد. ما بدون حسن‌زاده و طیبی به اسلوونی خواهیم رفت.
لیست تیم ملی فوتسال برای این دیدار، بعد از اتمام بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر اعلام خواهد شد. این لیست ۱۸ نفره خواهد بود که در آستانه اعزام چهار نفر خط می‌خورند تا شاگردان خسوس با ۱۴ بازیکن راهی این کشور شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

غیر فوتسالی چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۲۱

شما مگه نگاهی به بازیکنان تو لیگ هم میکنین، لیستتون امادست داداشه من همین الان اعلام کنین سنگین ترین