کد خبر : 20197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 21:43
-

نعمتی: مقابل پایاسازه محکوم به برد هستیم/ میزبانی عالی ماهان تندیس ما را دوباره امیدوار کرد

نعمتی: مقابل پایاسازه محکوم به برد هستیم/ میزبانی عالی ماهان تندیس ما را دوباره امیدوار کرد
سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: مقابل پایاسازه محکوم برد هستیم و با یک بازی جوانمردانه و مثالزدنی با سه امتیاز زمین را ترک خواهیم کرد.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این هفته با تیمی بازی داریم که درست است در هفته‌های اول خوب نتیجه نگرفته اما بازی هفته قبل با دبیری را برده و مقابل تاسیسات هم یک بازی هم سطح را ارائه داده است که نشان از توانمندی آنها دارد.

وی افزود: با این حال تیم ما هم فردوسی است و نشان داده همیشه در سخت ترین شرایط بهترین نتایج را می‌گیرد. با قدرت و غیرت به مصاف پایاسازه می رویم و انشاالله با یک بازی جوانمردانه بازی را به سود خود خاتمه خواهیم داد. این بازی شش امتیازی است و پیروزی در آن حاشیه امنیت فردوسی را حفظ خواهد کرد.

سرمربی فردوسی با تاکید بر اینکه تماشاگران فوتسال یکی از آرام‌ترین و جذابترین بازی‌های لیگ را شاهد خواهند بود متذکر شد: ما برای کسب یک برد فنی و تماشاگرپسند به زمین می‌رویم اما فارغ از هر نتیجه‌ای که برایمان رقم بخورد می‌خواهیم مثل همیشه بهترین میزبانی‌مان را از پایاسازه انجام دهیم تا جوسازی‌های اتفاق افتاده را پاک کنیم.

وی بلافاصله ادامه داد: واقعیت این است که پس از اتفاقات تلخی که در بازی دو هفته قبل افتاد به عنوان بخش خصوصی قدری مایوس شده بودیم اما پذیرایی و میزبانی بسیار عالی آقایان جلالی و شریفی از ما در قم ما در پاسخ به میزبانی دور رفت، ما را دوباره امیدوار کرد به شکلی که باخت به این تیم هم یادمان رفت.

نعمتی متذکر شد: ماهان تندیس نشان داد که اخلاق مداری و کار خوب هنوز در فوتسال ایران پاسخ دارد و به همین خاطر از مدیران این باشگاه که ما را غرق در محبت خود کردند بینهایت سپاسگزاریم. ای کاش این زیبایی‌های فوتسال بیش از پیش به تصویر کشیده شود.

سرمربی اقتدار نوین فردوسی در خاتمه یادآور شد: ما برای این بازی هاشم محمدی و مجتبی نصیرنیا را از بازیکنان کلیدی ما به حساب می آیند به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما جای نگرانی نیست چون به هر حال بازیکنان خوب دیگری داریم که به راحتی جای آنها را پر خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

SAEED پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

اقای نعمتی شما مقابل پایا سازه محکوم به شکست هستید و پایا سازه زمین بازیو به شما خهنم می کند

نام ... پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

آخ آخ هاشم محمدی رو خوب اومدی وقتی توپ جلوی پاش میوفته نمیدونه توپو شوت کنه یا پای خودشو. بله تیم فردوسی با سیستم پاورپلی در این بازی هم به شکلهای بسیار جالب گل خواهد خورد و باید اشاره کنم که فردوسی شانس بیاره از تدارکات پایاسازه گل نخوره صلوات

سعیدج جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۳۹

پا یا سازه حتما می بره

علی جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۴۰

پایا سازه ۵تا به فردوسی می زنه یاشا پایا سازه

نام ... جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

شما پاورپلی نکن که حداقل اگه باختید با آبرو و با اختلاف کم ببیازیدو از دروازه بانم گل نخورید بردن پیش کشتون بازی رفت هم با همین کاراتون ۳امتیاز رو با ۱ امتیاز عوض کردید. کاشکی منصورمولایی به جز پاورپلی یه تاکتیک دیگه ام یادت میداد بعضی وقتا به کارت میومد. والا به خدا. حیف پولی که به نصیری نیا دادید به چه درد میخوره که از هر پنج تا بازی یه بازی عالیه ۴تا بازی به هیچ توپی نه نمیگه و همش رو گل میخوره. والا یه بازی نیمکت نشینش کردید انقدر تهدیدتون کرد که میرمو از این حرفا دیگه جرات نکردید بگید چرا گل بد خوردی چه برسه به اینکه نیمکت نشین شه. آقای مولایی شما دروازه باناتونو خوب تمرین بدی بهتره تا اینکه تمرین پاورپلی بدی

نام ... جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

به نظرم شما بیشتر محکوم به همدل سازی بازیکنانتون دارید که سه دسته شدن:مشهدی،شهرستانی و جاسوس دوجانبه. که دسته سوم خیلی خطرناک و زهردار هستند و بین دو دسته اول تفرقه ایجاد میکنند. شما به بازیکنانت یاد بده به هم احترام بزارن و با القاب زشت همدیگرو صدا نزنن و همدیگرو مسخره نکنن و از یه بازیکن که ادعا میکنه همه کاره ی تیمه نترسن و احترام زورکی به کسی نزارن. شما به بازیکنانت یاد بده یکرنگ باشن نه مثل آقای ایکس که پارسال چون بازیکن فیکس بودو بهش نیاز داشتید پرسرو صدا و حاشیه ساز بود چون میدونست بهش احتیاج دارید و نمیتونید کنارش بزارید همونطور که بازی با کاشان نبودو پشیمون شدید اما امسال صداش در نمیاد چون نیمکت نشین شده و دیگه بهش احتیاج ندارید و همه جا میگه اینا رو باید با زبون …… کرد. شما به بازیکنانت یاد بده مثل زنا حرف ببر حرف بیار نباشن ما برد تو بازی از شما نمیخواهیم ما برد تو اخلاق میخواهیم که در مورد مشهدیا انقدر بد نشنویم و به شهرمون و مردمش افتخار کنیم و همه جا نشنویم که فردوسی بازیکن سالاریه و یه بازیکن همه کاره اس