کد خبر : 20371
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 9:34
-

تقی پور :خوان اول را در اصفهان با موفقیت پشت سر گذاشتیم

تقی پور :خوان اول را در اصفهان با موفقیت پشت سر گذاشتیم
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پیروزی قاطع مس در اصفهان برابر گیتی پسند را نتیجه همدلی و اتحاد مربیان ، بازیکنان و مسوولان باشگاه دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پیروزی قاطع مس در اصفهان برابر گیتی پسند را نتیجه همدلی و اتحاد مربیان ، بازیکنان و مسوولان باشگاه دانست. اسماعیل تقی پور در پایان دیدار امروز تیمش برابر گیتی پسند که منجر به برد قاطع ۸ بر ۵ مس شد با اعلام این مطلب افزود: مس از ابتدای لیگ تاکنون ثابت کرده که تیمی شایسته و با برنامه است و رقیبی جدی برای تمامی تیم ها به شمار می رود و ما با تکیه بر همدلی و اتحاد درون تیمی ، امروز یک بار دیگر ثابت کردیم حریفی آسان برای رقبای خود نیستیم.
تقی پور در ادامه تصریح کرد: قبل از بازی نیز در گفت و گویی اعلام کرده بودم که دیدار با گیتی پسند اصفهان جدالی ۶ امتیازی برای ماست و من از این که با همت و تلاش بازیکنانم موفق به کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه شدیم هم خوشحالم و هم شاکر به درگاه خداوند هستم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به مصاحبه پیش از بازی خود که گفته بود تا پایان لیگ ۷ خوان حساس در پیش داریم خاطرنشان کرد: خوان اول را که بازی سختی در اصفهان بود با موفقیت پشت سر گذاشتیم و از فردا به بازی مقابل فرش آراء و دیدارهای بعدی می اندیشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

آقایان شمس و تقی پور بابت له کردن گیتی توی اصفهان از شما ممنونیم
از طرف اصفهانی های فوتسال فهم واقعی که دلشون واسه فوتسال اصفهان میسوزه

معترض شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹

تیمی با این امکانات پیش فصل و این همه بازیکن که چند سال کنار هم بودن و با ۲ تا برزیلی و خرید های جدید و این همه پاداش و پول خوب بازم قهرمان نمیشه
کی مسئولین میخوان بیدار بشن ؟

فوتسال شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰

مدیران مس سونگون با این برد ها خودتون و مشغول نکنین
با روند برد برد باخت نمیشه قهرمان شد