کد خبر : 20427
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 13:27
-

هاشم زاده:هنوز مشکل نظری حل نشده است

هاشم زاده:هنوز مشکل نظری حل نشده است
مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تا این لحظه مشکل روادید مصطفی نظری برای حضور در فهرست 18 نفره تیم ملی فوتسال حل نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تا این لحظه مشکل روادید مصطفی نظری برای حضور در فهرست ۱۸ نفره تیم ملی فوتسال حل نشده است.
محمد هاشم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اردوی تیم ملی فوتسال برای بازی با اسلوونی اظهار کرد: اردوی تیم بزرگسالان از روز ۱۷ بهمن شروع می‌شود تا روز بیستم که عازم اسلوونی خواهیم شد. دو بازی تدارکاتی هم روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن انجام می‌شود.

وی درباره مشکل روادید مصطفی نظری برای حضور در تیم ملی، تاکید کرد: مشکل نظری تا این لحظه حل نشده است. البته نظری در فهرست ۱۸ نفره قرار دارد و در صورتی که مشکلش حل نشود، قادر به همراهی تیم ملی نخواهد بود.

مربی تیم ملی، درباره برگزاری اردوی تیم جوانان هم تاکید کرد: از امروز به مدت سه روز اردوی جوانان برگزار می‌شود. این اردوها برای هماهنگی و ارزیابی بازیکنان جوان است. سعی ما این است تا در این اردوها از بازیکنان جوانی دعوت کنیم که در لیگ برتر بازی نمی‌کنند. هدف ما از تشکیل اردوی تیم جوانان، پشتوانه سازی برای سال ۲۰۱۷ و مسابقات فوتسال امید آسیا است.

وی افزود: بازیکنان حاضر در اردوی تیم جوانان در لیگ دسته اول یا دسته دوم حضور دارند. اکثر آنها را خودمان از نزدیک دیده‌‌ایم و بعضی از آنها هم توسط مربیان معتمد به ما معرفی شده‌اند. سال ۲۰۱۷ برای اولین بار مسابقات فوتسال امیدهای آسیا برگزار می‌شود و ما باید تا آن موقع تیم را به هماهنگی و آمادگی برسانیم و با پشتوانه به آن مسابقات برویم.

هاشم زاده در پاسخ به این سئوال که «آیا صرف برگزاری اردوی داخلی بازیکنان جوان به آمادگی خواهند رسید»؟ گفت: قطعا با تمرین مطلق نمی‌توان به جایی رسید. تلاش ما این است تا سال آینده یک تورنمنت بین المللی با بازیکنان جوان برویم تا این باعث پیشرفت بازیکنان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸

بفکر تورنمنت نباش سال دیگه کریمى میبرتت گیتى دیگه وقت تیم ملى ندارى

احمد یکشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۲۹

مشکل نظرى اینه که اخلاق نداره و این مشکلش هم حل نشدنى است آقاى هاشم زاده!!