کد خبر : 20577
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1393 - 10:44
-

تعطیلی ده روزه لیگ / ناظر انضباطی برای دیدار تاسیسات و حفاری

تعطیلی ده روزه لیگ / ناظر انضباطی برای دیدار تاسیسات و حفاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شاگردان خسوس کاندلاس روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن در اسلوونی، دو دیدار دوستانه برابر تیم ملی این کشور انجام خواهند داد. این تیم ۲۴ بهمن به ایران بازخواهد گشت و به گفته دبیر سازمان لیگ، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در بازگشت تیم ملی از اسلوونی تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شاگردان خسوس کاندلاس روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن در اسلوونی، دو دیدار دوستانه برابر تیم ملی این کشور انجام خواهند داد.

این تیم ۲۴ بهمن به ایران بازخواهد گشت و به گفته دبیر سازمان لیگ، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در بازگشت تیم ملی از اسلوونی تشکیل جلسه خواهد داد.

با توجه به سفر تیم ملی به اسلوونی، بعد از برگزاری بازی‌های هفته بیست و یکم در روز پنجشنبه هفته جاری، مسابقات بار دیگر به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد شد.

استارت دوباره مسابقات که اتفاقا وارد هفته‌های بسیار حساسش شده است، از ۲۸ بهمن زده خواهد شد.

همچنین با توجه به حساسیت بالای دو دیدار این هفته در قرچک و تهران که رقابت رودرروی مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود، دو ناظر انضباطی برای این دو مسابقه در نظر گرفته شده است.

براین‌اساس دیدار تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و حفاری اهواز که در تهران برگزار می‌شود و همچنین دیدار بدون تماشاگر منصوری قرچک و گیتی‌پسند اصفهان در قرچک در حضور ناظر انضباطی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.