کد خبر : 20587
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1393 - 11:50
-

جابری:حاجتی در جلسه کمیته انضباطی حاضر نشد /مرحله دوم لیگ یک دوره ای برگزار می شود

جابری:حاجتی در جلسه کمیته انضباطی حاضر نشد /مرحله دوم لیگ یک دوره ای برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، آرش جابری در پاسخ به این سوال که در رای کمیته انضباطی در مورد دیدار حفاری – گیتی‌پسند، اعلام شده که محرومیت باشگاه اهوازی تا اطلاع ثانوی است و تاکنون نیز دو بازی این تیم بدون تماشاگر برگزار شده است،‌ چه زمانی مدت محرومیت قطعی این باشگاه اعلام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، آرش جابری در پاسخ به این سوال که در رای کمیته انضباطی در مورد دیدار حفاری – گیتی‌پسند، اعلام شده که محرومیت باشگاه اهوازی تا اطلاع ثانوی است و تاکنون نیز دو بازی این تیم بدون تماشاگر برگزار شده است،‌ چه زمانی مدت محرومیت قطعی این باشگاه اعلام خواهد شد، اظهار داشت:‌ این رأیی است که دوستان کمیته انضباطی اعلام کرده‌اند. در این زمینه ۶ بهمن نیز جلسه‌ای تشکیل شد که آقای مراد حاجتی مدیرعامل حفاری به دلیل مشغله یا سفر در این جلسه حضور پیدا نکرد. در این خصوص چیز جدیدی به ما ابلاغ نشده و تنها چیزی که مشخص است، برگزاری دو مسابقه این تیم برابر مس و میثاق در هفته‌های هجدهم و بیستم، بدون تماشاگر بود.
وی افزود: این هفته دو دیدار ما در تبریز و اهواز بدون تماشاگر برگزار شد که جا دارد از مدیران دو باشگاه که در جهت برگزاری بدون تماشاگر مسابقه تلاش و به ما کمک کردند، تشکر کنم.
دبیر سازمان لیگ در مورد دلیل انتخاب ناظر انضباطی برای دیدار بدون در قرچک، یادآور شد: آن زمان که برای حضور و انتخاب ناظر انضباطی اقدام کردیم، خبری از محرومیت منصوری قرچک نبود و قرار بود مسابقه در حضور تماشاگر برگزار شود. این هفته ما دو دیدار حساس در تهران و قرچک داریم که بین تیم‌های تاسیسات دریایی – حفاری منصوری – گیتی‌پسند برگزار می‌شود که دیدار اول بین دو تیم مدعی قهرمانی است و دیدار دوم هم همیشه از مسابقات دلچسب و حساس لیگ بوده است. امیدوارم با خویشتن داری تیم‌ها این بازی‌ها به نحو احسن برگزار شود و تیم‌ها به تعطیلات ۱۰ روزه بروند.
وی افزود: در مجموع از همه مدیران، مربیان، بازیکنان و تماشاگران فوتسال می‌خواهم حالا که به هفته‌های پایانی لیگ برتر نزدیک می‌شویم، رفتارشان طوری باشد که به نفع فوتسال مملکت باشد.
جابری در خصوص اینکه اهالی فوتسال معتقدند آراء اخیر صادر شده از سوی کمیته انضباطی سختگیرانه بوده است، خاطرنشان کرد: حوزه وظایف ما و کمیته انضباطی و داوران از هم مجزا و کاملا تعریف‌شده است. ما ارکان مستقلی هستیم اما وقتی رأیی از سوی کمیته انضباطی به امضا می‌رسد برای تمامی دستگاه‌های فدراسیون قابل اجراست و باید از آن تمکین کنیم. در عین حال هم خیلی دوست داریم که همه دیدارهای فوتسال در حضور تماشاگران برگزار شود.
وی با اشاره به لیگ دسته اول فوتسال گفت: هفته پایانی لیگ یک را در پیش داریم که باید با صلابت و آرامش برگزار شود. تاکنون صعود تیم‌های نیک‌اندیش اصفهان، هیات اصفهان و رسالت کرمان به دور پایانی مسابقات قطعی شده و تیم دوم گروه خلیج‌فارس نیز در هفته چهاردهم مشخص می‌شود. همچنین از هر گروه سه تیم کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر هستند. ساعت ۱۰ صبح روز ۱۹ بهمن جلسه قرعه‌کشی با حضور نمایندگان چهار باشگاه برگزار می‌شود و از هفته بعد از آن نیز بازی‌ها به صورت دوره‌ای انجام می‌شود تا دو تیم از لیگ یک، جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردند و درمقابل نیز قطعا دو تیم از لیگ برتر به لیگ یک سقوط خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

ناظر بازی بین تیمهای منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان اقای جابری می باشد
طبق معمول همیشه
تازه فکر میکنم بازی اینده تیم گیتی در خارج از اصفهان هم بدون تماشاگر است
چون در ان بازی اقای جابری نظارت میکند و ان تیم میزبان را از تماشاگر محروم میکند
بهرحال ایشان طرفدار گیتی پسند اصفهان است
باید ارادت خود را نشان دهد

رضا دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

شما تو اندازه ای نبودید که اقای حاجتی بیاد تو اون جلسه ، بعدم شما که دوست داری همه بازیها بدون تماشاچی انجام بشه که زیاد تو دردسر نیوفتی ، پس دیگه چی میگی

فوتسالی دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

بیچاره برای یه ماموریت کوچیک کاری رفته بود استرالیا خوووووووووووووو $$$$