کد خبر : 20566
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1393 - 10:47
-

منصوری:در بازی حضور می یابیم تا حرف و حدیثی برای ما ایجاد نشود

منصوری:در بازی حضور می یابیم تا حرف و حدیثی برای ما ایجاد نشود
جلسه هیئت مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک در مورد حضور یا عدم حضور در برابر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و یکم تشکیل شد .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جلسه هیئت مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک در مورد حضور یا عدم حضور در برابر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و یکم تشکیل شده است و مسئولان این تیم از جمله کریم منصوری که قبلا اعلام کرده بود در بازی شرکت نخواهند کرد، تصمیم به حضور حتمی تیم در برابر گیتی پسند گرفتند.

منصوری در این خصوص بیان داشت: از آنجا که ما دوست نداریم اعتراض به رای کمیته انضباطی روال شود و به عنوان یک عضو کمیته باید تصمیم مسئولان فدراسیون را بپذیریم، بدون تماشاگر و یا با حضور تماشاگران در بازی شرکت خواهیم کرد.
مدیرعامل منصوری قرچک ادامه داد : در مقاطع حساسی از لیگ هستیم که یک نتیجه می تواند سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد. لذا در بازی حضور می یابیم تا حرف و حدیثی برای ما ایجاد نشود. اما با تنظیم نامه ای و ارسال آن به کمیته استیناف نسبت به سختگیرانه بودن محرومیت تدارکات تیم خود اعتراض خواهیم کرد.

همچنین سید اکبر تقوی سرپرست تیم منصوری گفت: انتظار نداشتیم مسئولان تیم حفاری این چنین قضیه را بزرگنمایی کنند که چنین اتفاقاتی رخ دهد. یقین بدانند که اگر قرار بود اتفاقی بیفتد در ۳۹ دقیقه ابتدایی به وقوع می پیوست و کار به این یک دقیقه پایانی نمی رسید.
منبع:yjc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد نظری دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

به خدا این داورزنی هیچی بلد نیست بازی هایی که بردن از صدقه سری تمتشاچی هاست این هفته با کیتی پسند همه شاهد باشن که تماشا چی تو قرچک چه تاثیری داره

با غیرت دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

خدایش آدم زبون باز مثل شما ندیده بودم ولی بزار بهت بگم که همین امروز یافردا صدای ضبط شده خودت رو میزارم که داخل ماشین حفاری که ازسالن قرچک میخاست بزنه بیرون درمورد تماشاگران خودتون ونهایتا گیتی چی گفتی مرد باش پاسخ گو باش////////