کد خبر : 20604
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1393 - 12:26
-

۲۰بهمن رسیدگی به درگیری مشهد/ محرومیت دو جلسه ای حفاری به پایان رسید

۲۰بهمن رسیدگی به درگیری مشهد/ محرومیت دو جلسه ای حفاری به پایان رسید
کمیته انضباطی دو جلسه محرومیت از تماشاگر برای تیم حفاری در نظر گرفته بود.همچنین به بازی جنجالی فردوسی با تاسیسات دریایی هم 20 بهمن رسیدگی می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از اتفاقات دیدار جنجالی دو تیم حفاری اهواز و گیتی‌پسند اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال که با نتیجه چهار بر چهار مساوی به پایان رسید، کمیته انضباطی باشگاه اهوازی را تا اطلاع ثانوی از برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران محروم کرد. درحالیکه آرای انضباطی بازی‌های اخیر فوتسال روز پنجشنبه گذشته اعلام شد، اما در آن خبری از میزان محرومیت قطعی حفاری‌ها نبود.
در این خصوص حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی گفت:‌ محرومیت حفاری دو جلسه بود که این دو جلسه نیز در دو بازی این تیم اعمال شده و از این پس دیدارهای حفاری در حضور تماشاگران خواهد بود.

همچنین بعد از دیدار تیم‌های فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی تهران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال که با نتیجه تساوی ۳ – ۳ به پایان رسید، سالن به جنجال کشیده شد و عوامل دو تیم با هم درگیر شدند. در آرای اخیر کمیته انضباطی که اعلام شد در مورد این مسابقه تصمیم‌گیری نشده بود که جلسه رسیدگی به اتفاقات این بازی با حضور سرپرستان دو تیم، روز ۲۰ بهمن ماه تشکیل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

خودتون قضاوت کنید واسه بازی حفاری و قرچک چقدر زود جلسه گرفته میشه و منصوری از حضور تماشاگران خود در بازی با گیتی پسند محروم میشه ولی در مورد مشکلات بازی تاسیسات و فردوسی تازه ۲۰ بهمن جلسه میگیرند!!!!
به این میگن نفوذ

نام ... دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳

کاره اقای جابریه
دبیر کمیته فوتسال