کد خبر : 20712
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 12:11
-

حاجتی: از شمسایی و ناظم‌الشریعه می‌خواهم به دنبال حاشیه‌ نباشند/مردم بیش از تاسیسات ،شمسایی را می‌شناسند

حاجتی: از شمسایی و ناظم‌الشریعه می‌خواهم به دنبال حاشیه‌ نباشند/مردم بیش از تاسیسات ،شمسایی را می‌شناسند
مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز گفت: امیدوارم عملکرد اخلاقی دو تیم فردا به گونه‌ای باشد که به همه نشان دهیم فوتسال همیشه هم حاشیه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا حاجتی در مورد دیدار فردای دو تیم تاسیسات دریایی و حفاری در تهران اظهار داشت: هم ما می‌دانیم و هم تاسیساتی‌ها که این یک بازی خیلی حساس است چون دو تیم در جدول رده‌بندی پشت سر هم قرار گرفته‌اند. به گفته وحید شمسایی امسال هفت تیم در کورس قهرمانی و مدعی هستند که حفاری و تاسیسات هم در بین این هفت تیم قرار گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: به عنوان یک برادر توصیه‌ای هم برای وحید شمسایی و هم محمد ناظم‌الشریعه دارم که آنها خودشان را درگیر مسائل حاشیه‌ای نکنند. هم شمسایی زحمت کشیده که در این فوتسال نام نیکی داشته باشد و هم ناظم‌الشریعه مفت و مجانی به جایگاه کنونی‌اش نرسیده است. از این مربیان آگاه و خوب می‌خواهم که فوتسالی را فردا به نمایش بگذارند که مردم از آن لذت ببرند. شمسایی برای فوتسال این مملکت زحمت کشیده و ناظم‌الشریعه هم همین‌طور، آنها باید از حاشیه پرهیز کنند تا فوتسال زیبایی بین دو تیم به نمایش درآید و درنهایت مشخص شود که اگر در فوتسال این مملکت هزینه‌ای‌می‌شود، این هزینه بجاست.

حاجتی در مورد این که حفاری این روزها مدعی قهرمانی است، گفت: هم تاسیسات تیمی ایرانی است و هم حفاری، حالا خیلی هم فرق نمی‌کند کدام تیم سه امتیاز را بگیرد. ما که هیچ ادعایی از ابتدا برای قهرمانی نداشتیم، ولی با تلاش بازیکنان، مدیریت و مربیگری خوب به اینجا رسیده‌ایم. هنوز هم مدعی نیستیم اما این شایستگی بچه‌های‌مان بود که امروز در چنین جایگاهی قرار بگیریم و حتی اگر دو تا از این مساوی‌های‌مان به برد تبدیل می‌شد، اکنون اصلا صدر جدول را هم در اختیار داشتیم. به هر شکل مردم  بیش از آنکه تاسیسات دریایی را بشناسند، وحید شمسایی را می‌شناسند، امیدوارم عملکرد اخلاقی دو تیم فردا به گونه‌ای باشد که به همه نشان دهیم، فوتسال همیشه هم حاشیه ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲

اینقدر از اخلاق صحبت میکنی پویا ولی هستی بابا تو که نرم افزار بی اخلاقی با ورژن جدید صادر میکنی

نام ... چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳

اینقدر از اخلاق صحبت میکنی پوریا ولی هستی بابا تو که نرم افزار بی اخلاقی با ورژن جدید صادر میکنی