کد خبر : 20708
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 10:58
-

نعمتی: در اجرای پاورپلی به اعتماد به نفس کامل رسیده‌ایم/ بازی سختی با دبیری داریم

نعمتی: در اجرای پاورپلی به اعتماد به نفس کامل رسیده‌ایم/ بازی سختی با دبیری داریم
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: بازیکنان‌مان دیگر کاملا در اجرای این شیوه پاورپلی به اعتماد به نفس کامل رسیده‌اند و راحت و بدون استرس آن را اجرا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نعمتی در مورد دیدار این هفته تیمش با دبیری تبریز اظهار داشت:‌ این تیم حریف سختی برای ماست. هم سابقه‌شان در لیگ بیشتر است و هم سابقه بازیکنان‌شان. روی نقاط ضعف و قوت دبیری کار کرده‌ایم و با روحیه خوبی که بازیکنان ما دارند، تلاش می‌کنیم این هفته را با برد پشت سر بگذاریم.

وی در مورد اینکه رمز موفقیت این تیم در اجرای پاورپلی چه بوده که همه تیم‌ها از این شیوه مشهدی‌ها واهمه دارند، تصریح کرد: با توجه به حضور چند ساله‌مان در فوتسال کشور، این شیوه را خودمان برای پاورپلی طراحی کردیم و خوشبختانه در آن موفق هم عمل کرده‌ایم چون در آن در ایران کمتر استفاده می‌شود. بازیکنان‌مان دیگر کاملا در اجرای این شیوه به اعتماد به نفس کامل رسیده‌اند و راحت و بدون استرس آن را اجرا می‌کنند. اینها بازمی‌گردد به خلاقیت بازیکنان‌مان که در این شیوه فوق‌العاده کار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فردوسی در مورد برنامه‌های تیمش برای فصل آینده گفت: قبلا هم اعلام کرده بودیم که امسال صرفا می‌خواهیم که در لیگ بمانیم اما سال آینده حتما باقدرت‌تر می‌آییم. امسال نصیری‌نیا، خیام،‌ بندی‌سعدی، حاجتی، طیبی و عجم را گرفتیم تا هم از سهمیه خود خوب استفاده کرده و خوب استارت زده باشیم و هم اینکه سال آینده که چند نفر دیگر را به این جمع اضافه می‌کنیم شرایط بهتر شود.

نعمتی که دو کار مدیرعاملی و سرمربیگری را با هم انجام می‌دهد، در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید انجام همزمان هر دو کار با هم، خیلی حرفه‌ای نباشد، یادآور شد: من از هیات‌مدیره باشگاه خواستم که یکی از این دو کار را به من محول کنند اما نظر آنها این بود که خودم هر دو کار را انجام دهم. من هم کار کردن را خیلی دوست دارم و به هر حال انجام همزمان دو کار، مشغله‌هایت را افزایش می‌دهد. فشار کارم زیاد است اما درعین حال به خاطر بحث مدیریتی، رابطه‌ام با بازیکنان بهتر است و می‌توانم از نظر روحی و روانی هم حواسم به تیمم باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پشهدی چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

شما اول کارت سرمربیگریت رو به همه نشون بده که ثابت کنه سرمربی تو هستی بعد اظهار نظر کن. ضمنا پاور پلی و اعتماد به نفس مال منصور خان مولایی نه شما داداش. پیش قاضی و ملق بازی؟

نام ... چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

من وهمه دوستان ورزش دوست به مربی جوان ومحبوب شهرمون افتخارمیکنیم خداوندیاورت

نام ... پنجشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

با سلام بازی پاور پلی تیم فردوسی حاصل زحمات کادر فنی و بچه های تیم هست.. منصور مولایی