کد خبر : 20918
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 13:07
-

ابطحی:اگر کرد بازیکن باتجربه ای بود از تیم کنار می گذاشتم/ به خوبی آگاه بودیم که باید این بازی ببریم

ابطحی:اگر کرد بازیکن باتجربه ای بود از تیم کنار می گذاشتم/ به خوبی آگاه بودیم که باید این بازی ببریم
سرمربی شهروند ساری گفت: شاید یکسری کار ها باعث نتیجه گرفتن شود ولی این کارها در نهایت به ضرر فوتسال کشورمان خواهد شد.

سید مهدی ابطحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی برای هردو تیم یک بازی خیلی سنگینی بود، چون هردو تیم در جایی از جدول قرار گرفته­ اند که نیاز به برد در این بازی داشتند و مساوی به نفع هیچ تیمی نبود بخاطر همین وقتی عقب افتادیم دست به بازی ریسکی زدیم و همچنین وقتی پایا سازه عقب بود دست به چنین کاری زد.

ابطحی گفت: ما امروز بخوبی آگاه بودیم که باید بازی را ببریم و بخاطر همین طرحهایی را اجرا کردیم که گل بزنیم و طرخح کاری ما طوری نبود که خوب دفاع کنیم ولی بعد از اینکه گل زدیم و جلو افتادیم طرح کاری ما به خوب دفاع کردن تغییر کرد.

سرمربی شهروند ساری در مورد تیم پایاسازه گفت: پایا سازه از تیم خوبی بود اما من  معتقدم تیم هایی هستند که در جدول بالاتر از ما قرار دارند ولی به این کیفیت نمی توانند بازی کنند.

ابطحی در مورد درگیریش با بازیکن تیمش محمدرضاکرد گفت:بازیکن باید در اختیار تیم و مربی باشد و به حرف مربی گوش کند.متاسفانه بازیکنانی که در کشورمان داریم و در سنینی که باید این بازیکنان را تربیت کنیم درست تربیت نمی کنیم و اینجا بازیکن مقصر نیست بعدا این بازیکنان در لیگ برتر کارهایی را انجام می دهند که انسجام تیم را از بین می برد.کرد بازیکن جوانی است و مطمئن باشید که اگر بازیکن باتجربه­ای بود رای همیشه کنار می گذاشتمش ولی بازیکن جوان را باید ساخت و کنار نگذاشت.

وی در مورد داوری گفت: من معتقدم که داور اشتباه می کند و احتمال دارد یک خطا و یا کرنر و اوتی اشتباه به ضرر یا نفع ما بگیرد ولی در پنالتی گرفتن و کارت دادن و اخراج کردن باید داور خیلی دقت به خرج بدهد چون ممکن است بی دقتی داور یک تیم را از جریان بازی خارج کند.داوری چند اشتباه داشت و تصمیم تاثیرگذارش اخراج بازیکن ما در دقایق ابتدایی بازی بود.دلیل اعتراض ما هم به داور اعتراض سایر تیم هاست چون در اینصورت امکان دارد نظر داوری عوض شود وقتی یک تیم سر و صدا می کند و تیم دیگر ساکت است.در ابتدای بازی بازیکن من اصلا برخوردی نداشت و نمی دانم چرا بازیکنم اخراج شد!! اگر این بازی ها پخش مستقیم شود خیلی از مسائل ما حل می شود و یا اگر این بازی ها ضبط و در اختیار فدراسیون قرار گیرد و اتفاقات را برسی کند خیلی چیزها عوض می شود.جای کمیته فنی در فوتسال ما خالی است تا فیلم بازی ها را از لحاظ میزبانی، بازی، داوری و … بررسی کند.الان اتفاقاتی رخ می دهد و میزبانان کارهایی می کنند که نباید بکنند و شاید امروز نتیجه دهد ولی نتیجه­ اش عقب ماندن فوتسال ایران می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروی جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

سلطان سید مهدی ابطحی

سامان جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

سلطان کی گفت ابطحی هسش؟؟؟؟
در ضمن الکی به اسم ساروی کامنت نزار…تو ساروی نیستی…دور و اطرافی ابطحی هسی..

نام ... جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

لیاقت اقای ابطحی را ندارید
همان بهتر که با مربیانی کار کنید که هیچ چیز به داشته های شما اضافه نمیکنند و تیم ساری همیشه در اضطراب سقوط باشد

شهروندی متعصب شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶

جون مادرتون بگیرین ببرینش جایی که لایقش باشن.. ما نخواستیم این سلطانتون رو.. بره دست عظیمابی رو ببوسه جونشو خرید و الا تو سید رسول هیچی ازش باقی نمی موند.. اره ..

مجید-شهروند جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷

حالا دلیل درگیری چی بود

مهران جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶

اصلا مربی خوبی نیست ابطحی…اصلا خوب نتیجه نگرفت با این همه هوادار