کد خبر : 20976
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 13:39
-

منصوری:گیتی پسند می باخت آبروی ما را می برد/هفته قبل حواسمان به کمیته انضباطی بود

منصوری:گیتی پسند می باخت آبروی ما را می برد/هفته قبل حواسمان به کمیته انضباطی بود
مدیرعامل باشگاه منصوری مدعی شد اگر آنها این بازی را می بردند گیتی پسند آبروی آنها را می برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد شکست سنگین تیمش برابر گیتی‌پسند در بازی روز گذشته لیگ برتر فوتسال گفت: در این بازی چهار محروم و یک مصدوم داشتیم. درواقع پنج بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم و تنها دلیل شکست‌مان نیز همین موضوع بود. اگر با تیم همیشگی‌مان بازی می‌کردیم هرگز نتیجه این نمی‌شد. این شانس گیتی‌پسند بود که در چنین وضعیتی به تیم ما خورد. ضمن اینکه ما در هفته گذشته دائم درگیر کمیته انضباطی و آراء بودیم.

وی در مورد اعتراض گیتی‌پسندی‌ها در روزهای گذشته به بخشش تماشاگران منصوری پیش از این دیدار، تصریح کرد: این موضوع بین ما و کمیته انضباطی بود و ربطی به آنها نداشت. آنها قرار بود بازی کنند که کردند. بعد از رای کمیته استیناف، گیتی‌پسند اگر می‌باخت علی طاهری آبروی ما را می‌برد.

مدیرعامل باشگاه منصوری خاطرنشان کرد: فوتسال دارد به راهی می‌رود که عاقبت خوبی ندارد. در بازی با گیتی‌پسند آنقدر تماشاگر به سالن آمده بود که واقعا عالی بود. مسئولان تیم به ما کمک نمی‌کنند و یک قران هم نمی‌دهند و آن وقت انتظار دارند که مردم برای‌شان دست بزنند. همه مخارج امسال تیم را خودم داده‌ام، واقعاً در این شهر به من ظلم شده است.

کریم منصوری همچنین با اشاره به مصاحبه اخیرش که از قول وی نسبت‌هایی به کمیته انضباطی داده شده بود، گفت: من هیچ صحبتی از بی‌لیاقتی نکردم. شاید به بی‌لیاقتی مسئولان شهرمان اشاره کرده باشم اما هیچ‌وقت در مورد کمیته انضباطی فدراسیون بی‌ادبانه صحبت نمی‌کنم. شاید از آنها انتقاد بکنم اما بی‌ادبی نمی‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷

چقدر از اقای طاهری گرفتی؟
این به ما بگو لطفا