کد خبر : 20936
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 12:47
-

ناظم الشریعه:داور زحمات تیم من را بر باد داد/نشان دادیم این جایگاه حقمان است

ناظم الشریعه:داور زحمات تیم من را بر باد داد/نشان دادیم این جایگاه حقمان است
سرمربی تیم فوتسال حفاری گفت: اگر یک آدم فنی در کمیته استیناف حضور دارد، بیاید حرف‌های مرا بشنود و پاسخم را بدهد. اصلاً چرا شمسایی را محروم کردند؟ اگر محروم کردند چرا باید یک روز مانده به بازی او را ببخشند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در پی تساوی پنج بر پنج تیمش برابر تاسیسات دریایی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال، با انتقاد از عملکرد داور در دقایق پایانی بازی اظهار داشت:‌ یک دقیقه و نیم به پایان بازی مانده و تیم ما از حریف پیش است، خطایی رخ می‌دهد و دو بازیکن به هم فحاشی می‌کنند، چطور است که داور آنقدر به صحنه نزدیک است که فحش یکی از بازیکنان را می‌شنود اما فحش بازیکن دیگر را نمی‌شنود؟ داور در این صحنه اشتباه کرد. یک حرفی بین دو بازیکن رد و بدل شده، منطق می‌گوید که داور یا هر دو را آرام کند و یا اینکه هر دو را اخراج کند. من واقعاً متاسفم که داور فحاشی یک طرف را شنیده و فحاشی طرف دیگر را نه، درصورتیکه کاملاً نزدیک صحنه بوده است، با این کار زحمت تیم من بر باد رفت.

وی تاکید کرد: من ارزش تیم تاسیسات دریایی را پایین نمی‌آورم. آنها هم از سرمایه‌های فوتسال ایران هستند اما همه دیدند که حفاری چطور بازی کرد، بیشتر دقایق بازی در اختیار ما بود. حق تیم من در این بازی برد بود. ما که هفته‌هاست در بالای جدول هستیم، با عملکردی که مقابل تیم صدرنشین جدول با آن‌همه امکانات، ابزار، بازیکن خوب و … داشتیم، نشان دادیم این جایگاه کاملاً حق‌مان است، فقط اشتباه واضح داور اجازه نداد که سه امتیاز این مسابقه را مال خود کنیم.

سرمربی حفاری با انتقاد از تصمیم کمیته استیناف، یک روز پیش از بازی تاسیسات دریایی و حفاری مبنی بر تعلیق محرومیت شمسایی خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم در این زمینه باید به چه کسی شکایت کنیم. چطور می‌توان ۲۴ ساعت پیش از بازی، محرومیت یک بازیکن را بخشید؟ من یک هفته تمام، کل تمرینات تیمم را طوری طراحی کردم که شمسایی در بازی نیست. اگر یک آدم فنی در این کمیته استیناف وجود دارد، بیاید حرف‌ها و توضیحات مرا بشنود و پاسخم را بدهد. اصلاً چرا وحید شمسایی را محروم کردند؟ اگر محروم کردند چرا باید یک روز مانده به بازی او را ببخشند؟

این مربی شیرازی ادامه داد: البته من از اینکه وحید بازی کرد خیلی خوشحالم. او خیلی هم خوب بازی کرد. دوست داشتیم تاسیسات با همه توانش مقابل ما قرار بگیرد، اما یک هفته به ما گفتند که او محروم است و بعد دیدیم که محرومیتش تعلیق شد. کسی هم پاسخگوی ما نیست. چه کسی می‌خواهد جواب این بازیکنان، هزینه حفاری و این جوانان را بدهد؟ واقعاً برای این کمیته استیناف متاسفم. دو روز مانده به بازی، تماشاگر منصوری را هم بخشیدند، اما آنجا قرار نبود تماشاگران بازی کنند. من فنی بحث دارم. کار ما را به هم ریختند با این تصمیم. ناراحتم از اینکه حق ما را می‌خورند. ناراحت نیستم که چرا وحید شمسایی بازی کرد، اتفاقاً بازی با او پرهیجان‌تر شد. او بازیکن تاثیرگذاری است. محرومیت هم اصلاً چیز خوبی نیست،‌ ولی می‌گویم با این کار به ما ضربه زدند و از این بابت گله دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

آقای ناظم اینا همش از قبل برنامه ریزی شده.فدراسیون و کمیته فوتسالش فقط و فقط میخوان شمسایی و تیمش قهرمان بشه.آقای وحید شمسایی برات متاسفم

Sam جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

وقتی بازیکنت باز سر میره برای زدن حریف اخراج نشه
واقعا داوری نصیرلو عالی بود واز سطح لیگ ما بالاتر
دمش گرم

اهوازی جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

این اقایان مگر اینتوری بتونن از شما امتیاز بگیرن

نام ... جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

agha nazem ma hichi nistim vali hamin jaygahe hichiyaye ahvaz arezuye kheli az in timaye lig bartar . kholase matlab k ma hiiiiiiiiiiiiiichi nistim va khoda ba mast