کد خبر : 21368
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1393 - 19:48
-

استماع دفاعیات طرفین در فضایی آرام و بدون تنش/ بازار داغ ماچ و بوسه در آخر جلسه

استماع دفاعیات طرفین در فضایی آرام و بدون تنش/ بازار داغ ماچ و بوسه در آخر جلسه
جلسه کمیته انضباطی وقایع دیدار تیم های اقتدار نوین فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی تهران با حضور مسئولان دو تیم در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه رسیدگی به اتفاقات رخ داده پایان بازی تیم های اقتدار نوین فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی تهران در دور برگشت لیگ برتر ساعاتی پیش در کمیته انضباطی و با تصدی گری دهمیانی و عبداللهی برگزار شد.

مجتبی نریمان سرپرست باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد با تایید این خبر به Fut5al گفت: از باشگاه تاسیسات دریایی آقایان شمسایی، مشیری و سرپرست ایشان در جلسه حضور داشتند و ما نیز با سه نفر در این جلسه حاضر شدیم. مسئولان کمیته انضباطی به دقت به صحبت‌های آقای شمسایی و همراهان ایشان و همچنین صحبت های ما گوش کردند و موضوع بررسی شد.

وی با تاکید بر اینکه این جلسه بدون تنش و به شکلی مرشدانه از سوی کمیته انضباطی برگزار شد، ادامه داد: یکسری مباحثی مطرح شد که آقای دهمیانی روی به ارشاد آورده و معتقد بود که اصحاب فوتسال باید طوری برخورد کنند که خدای نکرده برخی از اصحاب رسانه سواستفاده نکنند و ماهیت ارزشمند ورزش زیر سئوال نرود. در مجموع جلسه خوبی و طولانی برای دو تیم بود که جای تشکر دارد که این قدر با سعه صدر از سوی کمیته انضباطی وقت گذاشته شد.

سرپرست اقتدار نوین فردوسی متذکر شد: دو طرف مستندات خود را به کمیته انضباطی ارائه کردند که ما هم مثل باشگاه تاسیسات سی دی ها و گزارشات خود را تقدیم کمیته کردیم اما به هیچ عنوان بحث حاشیه‌ای پیش نیامد و بیش از آنچه که این جلسه بخواهد محاکماتی باشد آموزنده بود که جای قدردانی داشت.

نریمان در خاتمه یادآور شد: در نهایت هم به رسم ادب و اینکه آقای شمسایی جانب انصاف را در این جلسه رعایت کرد، در آخر برای دلجویی و اینکه خدای نکرده دلخوری بین دو طرف باقی نماند جلو رفته و روبوسی کردیم که آنها هم التماس دعای زیارت حضرت رضا (ع) دادند. این فوتسال ادامه دارد و باید از اتفاقات پیش آمده برای بهبود شرایط در آینده استفاده کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار.... دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸

جالبه بخدا یه دست چلو کباب کوبیده هم میزدید وحالشو میبردید.خ خ خ خ خ خ خ

سردار سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۱۷

خوبه که با هر دو تیم همپیاله هستید!!!!

محسن سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

باریکلا به اقای دهمیانی…..معنی سو استفاده رسانه ای ها رو هم فهمیدیم….!!!
دم فردوسی گرم که تا کجا میتونه نفوذ کنه….

شاکی سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

آقای نریمان شما که خودت بازیگر نقش اول این فیلم اکشن بودی ماشاالله خوب مشت میزدی من وقتی داشتم تماشا میکردم فکر کردم بوکسوری خدایی یه مسابقه با میلاد روشن زاده بزار حتما برنده میشی،وقتی فیلمشو به میلاد نشون دادم گفت خیلی وارده من بهش میبازم. شما برو اول خودتو اصلاح کن. خودمونیم کلا تیمتون بچه بازی و حاشیه اس. آقا ما یه فیلم از بزن بزن پارسال بازیکنان فردوسی داریم چطوری واستون بفرستیم؟ به نظرم تیم فوتسالتونو جمع کنید یه تیم بوکس راه اندازی کنید

نام ... سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

اگه آقای دهمیانی بخواد رای الکی بده تمام فیلمایی که از لحظه ی بزن بزن این آقا گرفتم رو واسه برنامه نود میفرستم. تیمی که همه چیش زورکی و اجباری باشه بهتر از این نمیشه.فیلم از بازیتون دارم میخواید ضربه آزاد بزنید مربی میگه x بزنه یه بازیکنتون داد میزنه نه y بزنه. بازیکنای شما هنوز جایگاه مربی و بازیکن رو درک نمیکنن. دلیلش هم اینه که مربی و سرپرستم هنوز جایگاه خودشونو نمیدونن

نام ... سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

چراباکذب میخواهیم همدیگرراتخریب کنیم وجدانن و اگرفیلم داریدحتماارسال فرمایید

نام ... سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲

برو آقا اگر راست میگی فیلم را بفرست ببینیم حالش را ببریم

نام ... چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

پس چی شد این فیلم ما منتظریم چی شد

نام ... چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸

لطفا ایمیلتونو بدید واستون بفرستم

نام ... چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰

مسئول محترم سایت اگر راهی هست بفرمایید تا من فیلم رو واستون ارسال کنم

پایگاه خبری فوتسال ایران چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲

info@fut5al.ir

نام ... پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

اینم آدرس سایت بفرست دیگه پسرجان
نه بابا تو کوچیک تر از این حرفایی

نام ... پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

لطفابفرست