کد خبر : 21358
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1393 - 16:44
-

افشاگری بعد از ناکامی چندماه قبل!

افشاگری بعد از ناکامی چندماه قبل!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سوژه روزهای اخیر فوتسال ایران، شاید همین درگیری مدیران دبیری با سرمربی سابق خود باشد. ابتدا شهرام دبیری مدیرعامل باشگاه مشکلات کنونی تیم را ناشی از بدنسازی ضعیف و بد بسته شدن تیم دانست اما با واکنش حسین شمس روبرو شد و شمس مدعی شد که باشگاه نیازهای او را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سوژه روزهای اخیر فوتسال ایران، شاید همین درگیری مدیران دبیری با سرمربی سابق خود باشد. ابتدا شهرام دبیری مدیرعامل باشگاه مشکلات کنونی تیم را ناشی از بدنسازی ضعیف و بد بسته شدن تیم دانست اما با واکنش حسین شمس روبرو شد و شمس مدعی شد که باشگاه نیازهای او را براورده نکرده با این حال نتایج خوبی گرفته است و مدیران دبیری در آستانه بازی تیم شان با مس سونگون قصد دارند تمرکز او را که مدیرفنی تیم مس است به هم بریزند.این صحبتها بی جواب نماند و این بار قائم مقام باشگاه دبیری در مقام پاسخگویی بر آمد.
فرزین دبیری:۴سال محرومیت،بار فنی او را پایین آورده است
فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری گفت:در مورد بسته شدن تیم باید بگویم که شمس در جریان جذب همه نفراتی که به تیم اضافه شدند بود. وحید شفیعی، فرید نمازی و کوهستانی با نظر او به تیم اضافه شدند و منتظر را هم خود شمس گفت نمی‌خواهد.حسین شمس چهار سال از نیمکت دور بود به خاطر یک سری مسائل اخلاقی که رعایت نمی‌کند. تا پیش از دبیری، سایر باشگاه‌ها هر چه تلاش کرده بودند نتوانسته بودند مشکل را حل کنند و بعد من و افشین دبیری در کمیته اخلاق و انضباطی صحبت کردیم و مجوز عقد قرارداد با او را گرفتیم و فکر می‌کردیم بار فنی او مثل زمانی است که در تیم ملی بود درحالیکه این چهار سال دوری، بار فنی او را پایین آورده بود. ما به خاطر شخصیت ملی او بود که وقتی در جام باشگاه‌های آسیا نتیجه نگرفتیم،‌ بحث بیماری ویروسی چشمی را مطرح کردیم و این موضوع را سیبل قرار دادیم که شخصیت او حفظ شود، درحالیکه یکی از مهم‌ترین مسائل در عدم کسب نتیجه، مسائل فنی او بود.او در بازی با چونبوری اخراج شد، درست نمی‌توانست تیم را ارنج کند و ترکیب اولیه‌اش در بازی‌ها دائم تغییر می‌کرد. در تعویض‌ها اشتباه داشت و در واقع در هر بازی یک ترکیب را انتخاب می‌کرد، چون چهار سال از کار فنی دور بود و همین باعث شد نتیجه نگیریم و بین تیم دودستگی هم به وجود آمد. موضوع بعدی این بود که وقتی از تیم ما جدا شد، دبیری دوم جدول نبود. می‌توان به جدول رده‌بندی در آن زمان رجوع کرد. ما فصل قبل در ۱۳ بازی خانگی نباخته بودیم اما در هفت هفته این فصل دو بازی خانگی با ماهان تندیس و پایاسازه را با شکست پشت سر گذاشتیم و برای تیم ما که مدعی قهرمانی بود، این نتایج جای سوال داشت.
شمس: برای این حرفها از تهران خط می گیرند
پس از اظهارات فرزین دبیری حسین شمس باردیگر در مقام پاسخگویی بر آمد.او گفت: بچه‌ای را جلو می‌فرستند که به خاطر فحاشی به داور در جام باشگاه‌های آسیا ۵هزار دلار جریمه شد و اسناد آن هم در روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال موجود است. کسی که در بازی نماینده تهران با تیم تبریزی به خاطر برتری مقابل تیم تبریزی به رختکن حریف رفته و به آنها پاداش می‌دهد در بازی با ماهان تندیس قم هم در حالی که بازی در اختیار دبیری بود از سوی یکی از مسئولان روی نیمکت قم درگیری به وجود آورد که باعث شد بازی ۱۰ دقیقه متوقف شود و نتیجه را از دست بدهیم.من در ۵ هفته اول ۱۰ امتیاز کسب کردم. دو برد مقابل تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند آوردم و به جای اینکه به بازیکنان ما پاداش بدهند رفتند به بازیکنان تأسیسات دریایی پاداش دادند که مورد اعتراض بازیکنان ما هم شد.من نمی‌خواهم جواب یک بچه را بدهم هر وقت بزرگترشان صحبت کرد پاسخ او را می‌دهم همه می‌دانند که تصمیمات در این تیم از تهران گرفته می‌شود و چه کسی این کار را انجام می‌دهد من هیچ حرف دیگری نمی‌زنم به قول معروف العاقل بالاشاره.
افشین دبیری: شمس توهم دارد!
افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز این بار جواب حسین شمس را داد و گفت: حسین شمس عادت دارد با همه درگیر شود و مسائل اخلاقی را حفظ نمی‌کند. او حتی درباره قراردادش هم دروغ می‌گوید. حسین شمس اگر قراردادی دارد که بالای ۱۰۰ میلیون تومان است، بیاورد که ما هم ببینیم! او مدعی شده که از ما ۱۹۰ میلیون تومان طلب دارد، در حالیکه مبلغ قرارداد ما با او زیر ۱۰۰ میلیون تومان بوده است. می‌خواهم بگویم آقای شمس! شما آدمی هستی که به خاطر ۵ میلیون تومان همه چیز را زیر پایت می‌گذاری. جامعه فوتسال دیگر شما را شناخته است.بارها پیش آمد پاسخی به ادعاهای حسین شمس ندادم ولی او اینبار همه چیز را زیر سئوال برده است. به نظرم الان شمس نیاز دارد که به پزشک مراجعه کند چون توهم دارد! او هر موقع بیکار می‌شود سعی می‌کند با اشخاص دیگر درگیر شود و با مصاحبه‌هایش بازارگرمی می‌کند.از حسین شمس خواهش می‌کنم به هر جا که می‌خواهد شکایت کند. ما آماده هستیم به شکایت او پاسخ بدهیم.
شمس از باشگاه دبیری شکایت کرد
حسین شمس سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری که در میانه‌های این فصل از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شده بود از مسئولان این باشگاه به کمیته انضباطی شکایت کرد تا مابقی قرارداد خود را دریافت کند.

توضیح:پایگاه خبری فوتسال ایران طی روزهای اخیر در قبال جنگ لفظی مدیران دبیری با سرمربی سابق خود سکوت کرده و وارد غائله نشده بود و گزارش امروز نیز تنها در راستای رسالت خبری این پایگاه و بدون هیچ نتیجه گیری و جهت گیری و خارج از سیاست های این پایگاه خبری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

اقای دبیری احترام خودت و فوتسال رو نگه دار!!مگر نمیگن که شکایت کردن به جای اینکه در رسانه ها صحبت کنید واینجوری خودتون رو بزرگ نشان بدید در فدراسیون پاسخشون رو بدهید!!شما اگر پول نداشتی کجای این فوتسال بودید!! حسین شمس با هر خوبی و بدی که داره پیشکسوت فوتسال ایران هستش و احترامش بر همه جوانترهاواجبه !!

نام ... چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

به قول علی دایی من زندان بودم حتما خبر ندارم
اقا اقا
چرا حسین شمس ۴ سال محروم شد وممنوع شد از فعالیت
چرا اقا

نام ... دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

قابل توجه محمد علی شمس

ایمان دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

محمد علی شمس خوندی گلم

نام ... دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷

زبل خان پزشک خوب تو تهران میدون مولوی هست برو اونجا…

نام ... دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰

خوشم از حسین شمس میترسید

نام ... دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵

شمس دیگه تموم شده،برو دنبال بازیت

اميرحسين صالحي دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸

من کاری ندارم که شمس خوبه یا بده
فقط آقای دبیری یه سوال
خود شما نبودی میگفتی رفاقت ما با شمس به سال های دور برمیگدره
خیلی باهم صمیمی هستیم و….
کلی هم تعریف و تمجید میکردی و میگفتی باوجود هر نتیجه ای سرمربی عوض نمیشه
بعد هم که عوض شد کلی تشکر کردی و گفتی بحث رفاقت ما جداست و از نظرات شمس استفاده میکنیم و…
حالا چی شده که اینجوری حرف میزنید؟؟
بهتره یه ذره فکر کنید بعد مصاحبه

نام... دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰

جناب افشین دبیری بزرگترین آرزوی شمما این بود در کنار حسین شمس بشینی و عکس یادگاری بگیری حالا که تیم رو مثل دسته گل درست کرد و قهرمان شدید یادتان رفت کی این تیم رو درست کرد ؟؟؟ یادتان رفت وقتی در جام رمضان کویت وحید شمسایی بین ۴ تا تیم اخر شد و از گروهش بالا نیامد چجوری صحبت میکردی ؟؟؟حالا برو از تهران و رفیقت خط بگیر ولی همون آدم وقتی تیم قهرمان شد نیامد تو جام باشگاه های آسیا حتی برای تو بازی کنه این چیزا رو یادت نره هیچ وقت!!

نام ... دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

رسالت خبری یا دشمنی با شمس؟تا چند وقت پیش که باهاش خوب بودید آب میخورد میزدید یه مدته که باهاتون بد شده هیچ خبری ازش نمیزنید.تا کی آخه دروغ؟

اقا دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲

ماشالله یک نَفَر چندتا میتونه کامنت بزاره
خودت خسته نشدی
دبیری رو همه میشناسن واعمال حسین شمس همه میدونن دیگه بی جهت خودتون خسته نکنید اره جان
فقط مردم مسخره کردن انگار مردم نمیدونن اینا باهم مشکل ندارن واین مصاحبه کردنا سیاه بازی هستش

نام ... سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۳:۳۸

دبیری در حد اندازه حسین آقا شمس نیستند
ایشان تو جامعه فوتسال دنیا شناخته شده هست

حسن تبریزی سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

همه اینکیه می گید تو حد و اندازه تو نیست برای دو زار بیشتر تا کمر خم میشد.
کاش بویدد و تو تبریز می دیدید.

نام... سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴

کاش بودی و میدیدی وقتی تو کویت تیم دبیری به بدبختی افتاده بود چه جوری افشین خان!!!! دنبال شمس میدوید تا مشکل تیم دبیری حل بشه و بازیکن اخراجی تیم رو از فرودگاه برگردونه و تیم دبیری رو سالم به تبریز برسونه !! اگر اون روز ها شمس نبود الان تیم دبیری وجود نداشت تیم قهرمان دبیری نتیجه برنامه ریزی شمس بود نه کسی دیگر حالا خواهید دید دبیری به چه روزی خواهد افتاد آقای مدیر عامل!! فوتسال این جوری نمی ماند گذر شما و امثال شما به استاد شمس میافتد!!

نام ... چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

جان تو این و یا خودش نوشته یا پسرش ما بودیم داستان جالبی نوشتی مربی

نام ... سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

طرزرفتاروبرخوردهای این دونفردرشأن فوتسال نیست.چه حمله به داوران ویارفتارهای دیگه ای که دارن.بهتره یه سنتی بزنن اونجامیتونن هرروزدعواراه بندازن

علی عبدی سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

شما یکنفر رو تو این ورزش نام ببرید که این شمس باش مشکل پیدا نکرده باشه:
۱- منصوری
۲- تقوی
۳- سعیدلو
۴- کفاشیان
۵- شمسایی
۶- دبیری
۷- علیپور
۸- دادکان
۹- درودگر
۱۰-ترابیان
۱۱- صانعی
بقیه هم ادامه دارند……………………….

نام ... سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

آقای شمس
چرا ناراحتی؟
تو که یاد گرفتی هر چند هفته یکبار می ریزی یک تیم پول میگیری
امسال هم ۶ هفته اول دبیری و ۶ هفته آخر م مس خدا بدهخ برکت!!!!!!!!!!!!!!!

نام ... سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

حتمال محرومیت حسین شمس قوت گرفت

کنفدراسیون فوتبال آسیا، حسین شمس ،سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و مدرس AFC را محروم خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، به دنبال درگیری لفظی شدید بین حسین شمس ،سرمربی تیم ملی فوتسال و وحید شمسایی ،کاپیتان تیم ملی و زیر سوال بردن نحوه‌ی انتخاب بهترین بازیکن فوتسال سال آسیا توسط حسین شمس، به احتمال فراوان این مدرس کنفدراسیون آسیا با محرومیتی روبرو خواهد شد. پس از پایان رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا درگیری لفظی بین حسین شمس و وحید شمسایی پیش آمد و به دلیل اینکه سرمربی تیم ملی فوتسال، مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیاست، حسین شمس احتمالا با محرومیت حضور در تیم ملی و شرکت در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی روبرو خواهد شد. در صورت اطلاع یافتن کنفدراسیون فوتبال آسیا از درگیری بین حسین شمس و وحید شمسایی، مدرس AFC با محرومیت روبرو خواهد شد. حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال ،طی گفتگویی اعلام کرده بود که وحید شمسایی به دلیل ارتباطی که با AFC دارد هر ساله به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا انتخاب می‌شود. گفته‌های سرمربی تیم ملی فوتسال و اظهارات او نسبت به وحید شمسایی واکنش کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران را نیز در پی داشته است.

نام ... سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

یک سئوال؟
هر چند وقت یکبار شمس میگه از یک تیم خارجی پیشنهادا دارم و میرم اونجا.
پس جریان چیه که هیچ کدوم منجر به عقد قرارداد نشده ؟
این بازارگرمی نیست؟

نام ... سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

چه جالب!
یکبار برای کوبیدن خسوس میگه چرا کوهستانی با این همه درخشش تیم ملی دعوت نمیشه؟
یکبار هم می گیه بدرد نیم خوره؟!!

جمالي چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

اقا ای شمس اگه کارش درست بود و ریگهای بسیاری در کفشش نداشت تو شهر خودش ازش استفا ده میکردند…هرجا میره حاشیه وتشنج درست میشه و….

سونگون پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۴۸

آقای شمس در حدو اندازه های مدیریت فنی نیستن. وظیفه مدیر فنی را بلد نیست. خودش لخت میشه به تیم نمرین میده .این یعنی کمبود. برای پر کردن کمبودهاش تبریز اومده. جایی بهتر از تیم مس با مدیر عامل خام وکم تجربه اش پیدا نکرد. وجود او در تیم جز ایجاد اختلاف و دودستگی هیچ تاثیری در تیم ندارد.