کد خبر : 21307
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1393 - 12:23
-

صالح: خسوس کار مثبتی انجام نداده است/واقعا جالب است ، افتخاری عنوان کرده عملکرد خسوس خوب بوده!

صالح: خسوس کار مثبتی انجام نداده است/واقعا جالب است ، افتخاری عنوان کرده عملکرد خسوس خوب بوده!
مدرس فوتسال گفت:باید فکری اساسی به حال تیم ملی کرد. نیاز است که موضوع به خوبی تحلیل شود. از اینکه افتخاری گفته کمیته فنی از او در مجموع راضی‌ است، تعجب کردم که چطور آنها به این جمع بندی رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدرس فوتسال ایران گفت: باید خسوس را در مسابقات رسمی مثل آسیایی و یا جام‌جهانی محک زد که خسوس تا این لحظه آنطور که باید و شاید به فوتسال ایران خدمت نکرده و کار مثبتی انجام نداده است.
ناصر صالح در مورد اینکه چرا در کمیته فنی فوتسال عضو نیست، تصریح کرد:‌ افتخاری به من هم گفت که در جلسات شرکت کنم، اما قبول نکردم. کمیته فنی باید اختیاراتی داشته باشد تا بتواند به آینده فوتسال کشور خدمت کند. دیدید که محمد حسن انصاری‌فرد هم گله‌مند بود و حتی در جلسه روز شنبه هم شرکت نکرد. اینکه فقط اسم‌ها را مطرح کرد و حتی برای آنها حکم نزد، بی‌احترامی است.
این مدرس فوتسال در مورد نامه جدید خسوس کاندلاس خاطرنشان کرد:‌ شنیدم که او چه مطالبی را عنوان کرده، اتفاقا صحبت‌های حسین شمس در مورد او را هم خواندم. فکر می‌کنم مسئولان فوتسال یا همین کمیته فنی باید بنشینند و موضوع را دقیق بررسی کنند. اینکه افتخاری عنوان کرده عملکرد خسوس در گذشته خوب بود، واقعا جالب است. عملکرد یک مربی را در تورنمنت‌های معمولی که ارزیابی نمی‌کنند، باید او را در مسابقات رسمی مثل آسیایی و یا جام‌جهانی محک زد که خسوس تا این لحظه آنطور که باید و شاید به فوتسال ایران خدمت نکرده و کار مثبتی انجام نداده است.
ناصر صالح افزود: باید فکری اساسی به حال تیم ملی کرد. نیاز است که موضوع به خوبی تحلیل شود. از اینکه افتخاری گفته کمیته فنی از او در مجموع راضی‌ است، تعجب کردم که چطور آنها به این جمع بندی رسیده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

شما که عضو کمیته فنی نیستید لازم نیست نظر بدهید اقای صالح
بگذارید دوستانی که در کمیته فنی حضور دارند جواب دهند.
باتشکر