کد خبر : 21607
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 - 15:07
-

ایران شانس میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا را از دست داد

ایران شانس میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که به نظر می‌رسید با توجه به نام کشورهای درخواست‌کننده میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در ۲۰۱۶ این بار ایران از شانس بسیار زیادی برای برگزاری این مسابقات برخوردار باشد، اما از سوی فدراسیون فوتبال ایران درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه نشد. در این رابطه عباس ترابیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که به نظر می‌رسید با توجه به نام کشورهای درخواست‌کننده میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در ۲۰۱۶ این بار ایران از شانس بسیار زیادی برای برگزاری این مسابقات برخوردار باشد، اما از سوی فدراسیون فوتبال ایران درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه نشد.

در این رابطه عباس ترابیان عضو کمیته فوتسال AFC گفت: برای میزبانی مسابقات کشورهای اربکستان، تایلند، چین، لبنان چین تایپه و اندونزی درخواست میزبانی داده بودند که در ادامه چین‌تایپه و اندونزی از درخواست خود صرف‌نظر کردند. AFC لبنان را به خاطر ناامنی (وقوع انفجار در زمان بازی تیم‌های ایران و لبنان) حذف کرد و تنها چین،‌تایلند و ازبکستان ماندند. بعد از آن با توجه به اینکه تایلند در سال ۲۰۱۲ میزبانی جام جهانی را داشته و چین هم سال گذشته میزبان قهرمانی باشگاه‌های آسیا را برگزار کرده تنها ازبکستان می‌ماند که اگر ما درخواست میزبانی داده بودیم فقط یک رقیب داشتیم که می‌توانستیم به راحتی میزبانی این رقابت‌ها را بگیری اما با این وجود درخواستی از سوی ایران به AFC ارائه نشده است.

وی ادامه داد: من هم فکر می‌کنم ازبکستان میزبانی رقابت‌ها را بگیرد چون اغلب اعضا کمیته فوتسال آسیا به ازبکستان رای خواهند داد چرا که همیشه قرار نیست مسابقات در شرق آسیا برگزار شود و به نظر می‌رسد میزبان مسابقات قهرمانی ۲۰۱۶ آسیا ازبکستان باشد.

اینکه با توجه به توضیحات ارائه شده شانس ایران این بار بیش از همیشه برای دریافتی میزبانی بود جای تعجب دارد که چرا فدراسیون فوتبال ایران تقاضایی برای میزبانی ارائه نکرده است.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علرضا جعغری جمعه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

معلومه چرا. کی تو ان کشور به فوتسال اهمیت میده.
ی اتاقه که صاحبش هم رفته و حتما درشو قفل کرده بوده.