کد خبر : 21677
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 - 11:16
-

خسوس باز هم به ایران نیامد/بعد از جلسه افتخاری با کفاشیان، تکلیف سرمربی تیم ملی فوتسال مشخص می‌شود

خسوس باز هم به ایران نیامد/بعد از جلسه افتخاری با کفاشیان، تکلیف سرمربی تیم ملی فوتسال مشخص می‌شود
با توجه به جلسه افتخاری با خسوس در اسلوونی، رئیس کمیته فوتسال گزارش جلسه را به کفاشیان ارائه خواهد داد تا در مورد ادامه همکاری با این مربی اسپانیایی تصمیم‌گیری شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیش از سفر به اسلوونی، خسوس کاندلاس که در ماه‌های اخیر به دلیل حاد شدن بیماری همسرش کمتر توانسته در ایران حضور داشته باشد، در ایمیلی ناامیدی و ناراحتی خود را از وضعیت موجود اعلام کرد.

وی در ایمیل خود از اینکه در پرداخت‌های مالی‌اش بی‌نظمی وجود دارد و همچنین برنامه‌هایش به صورت کامل و دقیق اجرا نمی‌شود، ابراز ناامیدی کرد و گفت که در این شرایط احساس می‌کند باید قطع همکاری کرد.

در این خصوص کمیته فنی فوتسال به سرعت تشکیل جلسه داد تا در مورد نامه خسوس کاندلاس تصمیم‌گیری شود که ماحصل نشست این بود که رئیس کمیته فوتسال به نمایندگی از فدراسیون فوتبال در اسلوونی با سرمربی اسپانیایی تیم ملی مذاکره کرده و شرایط و پیشنهادات وی را بشنود.

این جلسه در خلال برگزاری دو دیدار دوستانه تیم ملی در اسلوونی بین خسوس کاندلاس و سیدرضا افتخاری برگزار شد که محمد هاشم‌زاده در مورد نتایج آن گفت:‌ قرار شد که آقای افتخاری گزارش این جلسه را به رئیس فدراسیون فوتبال بدهد تا در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری شود.

به نظر می‌رسد در این‌ مورد، بار دیگر جلسه کمیته فنی فوتسال برگزار شود تا اعضا نیز در خصوص صحبت‌ها و نظر نهایی سرمربی اسپانیایی به بحث‌ و تبادل نظر بپردازند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.