کد خبر : 21735
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 - 20:58
دسته‌بندی نشده
-

دبیری: به دنبال یک بازی جوانمردانه در دربی تبریز هستیم/ حرف زدند، پاسخش را دادیم

دبیری: به دنبال یک بازی جوانمردانه در دربی تبریز هستیم/ حرف زدند، پاسخش را دادیم
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: تمام تلاش خود را برای ارائه یک فوتسال زیبا و تماشاگر پسند خواهیم کرد چراکه به دنبال یک بازی جوانمردانه در دربی تبریز هستیم.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ما مثل همیشه تمریناتش را به صورت مستمر انجام می‌دهد و شرایط خوبی برای انجام یک بازی غیرتمندانه و به دور از حاشیه دارد. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا موقعیت خود را در جدول ارتقا بدهیم.

وی افزود: تیم مس سنگون هم تیم بسیار خوبی است که نتایج خیلی خوبی گرفته است. در هر صورت با شناختی که از تیم آنها و نفراتشان داریم مطمئن هستیم که بازی تماشاگرپسند و خوبی از آب در می‌آید که تماشاگران تبریزی از آن لذت خواهند برد.

مالک باشگاه دبیری با تاکید بر اینکه باشگاه دبیری در این بازی از هر گونه تنش دوری خواهد کرد، متذکر شد: بعد از اتفاقاتی که رخ داد و متاسفانه اصلا جالب نبود، حرفهایی زدند که پاسخش را دادیم اما این صحبت‌ها بین روابط دو باشگاه دبیری و مس سنگون تاثیری نخواهد داشت.

دبیری ادامه داد: جلسات خوب و مثبتی هم میان مسئولان دو باشگاه برگزار شد که صلاح بود قضیه مدیریت شود. من فکر می‌کنم که این بازی هم مثل بازی‌های دیگر است و مطمئن باشید از طرف تیم ما حاشیه‌ای در کار نخواهد بود.

گفتنی است دربی تبریز میان دو تیم دبیری و مس سنگون سه شنبه در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

جناب دبیری به همین راحتی به بهترین مربی جهان توهین کردی بعدش هم میگی حرف زدن جواب دادیم واقعا که ….کاش یک کم مرام ومعرفت داشتی همین!!

نام ... شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱

شهسوار
دمت گرم با مرام همه میشناسنت که چقدر با لطف وبا گذشتی همیشه پایدار باشی

نام ... شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰

محمد علی شمس خوب باباتو کردی بهترین مربی جهان ههههههههههه