کد خبر : 21791
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1393 - 11:40
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان: نباید به مردم دروغ گفت/ کمیته فنی باید مستقل از کمیته فوتسال باشد

ترابیان: نباید به مردم دروغ گفت/ کمیته فنی باید مستقل از کمیته فوتسال باشد
رییس سابق کمیته‌ فوتسال با بیان این که برگزاری جلسات کمیته‌ فنی فوتسال صرفا یک نمایش است، تاکید کرد: دیگر در جلسات این کمیته‌ شرکت نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان جلسات کمیته‌ فنی فوتسال را صرفا یک نمایش ارزیابی کرد و افزود: کمیته‌ فنی فوتسال از آنجا که لازم است گاهی اوقات تصمیمات کمیته‌ فوتسال را به چالش بکشد باید مستقل باشد و بتواند با اختیار کامل عمل کند.

عضو کمیته‌ فنی فوتسال تصریح کرد: اگر قرار باشد کار این کمیته‌ نمایشی باشد و زیر نظر رییس کمیته‌ فوتسال کار کند به هیچ عنوان منشا خیر نخواهد بود و نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. جلسات این کمیته‌ و نحوه عملکرد آن فقط یک نمایش است که بگویند ما جلسه تشکیل داده‌ایم در حالی که نباید به مردم دروغ گفت.

وی خاطر نشان کرد: در ابتدا قرار بود برای اعضای کمیته‌ فوتسال حکم زده شود و شرح وظایف افراد دقیقا مشخص گردد، اما متاسفانه تاکنون هیچ کدام از این قول‌ها عملی نشده است. اگر کار بخواهد به همین منوال باشد و تجدید نظر اساسی در نوع فعالیت این کمیته‌ صورت نگیرد من دیگر در آن شرکت نمی‌کنم.

عباس ترابیان همچنین در پاسخ به این سوال که به عنوان سخنگوی کمیته فنی فوتسال، از زمان تشکیل جلسه این جلسه اطلاع دارد یا نه، اظهار داشت: در خصوص مورد اول که گفتید سخنگو، باید اعلام کنم که من حتی دیگر سخنگو هم نیستم. بعد از جلسه اخیر، خود افتخاری در مورد همه چیز صحبت کرد و اگر من هم نظری داشتم، نظر شخصی خودم بود چراکه افتخاری در مورد همه قضایا اظهارنظر کرد.

وی افزود: البته اشکالی هم ندارد چون او رئیس کمیته فوتسال است و ما هم اعتقاد داریم که این کمیته فنی همان کمیته فوتسال است. من بعد از جلسه هم اعلام کردم که اگر این کمیته مستقل نباشد، نمی‌توان کارها را در آن به درستی پیش‌بینی کرد.

ترابیان در خصوص اینکه بعد از مذاکره افتخاری با خسوس در اسلوونی، به نظر می‌رسد کمیته فنی باید تشکیل جلسه دهد، خاطرنشان کرد: فعلا که ما چیزی از تشکیل جلسه کمیته فنی نشنیده‌ایم. تکلیف هم معلوم نشده، قرار بود احکام را بدهند اما این کار انجام نشد. فعلا جلسات مقطعی داریم که من در آخرین جلسه هم اعلام کردم که اگر این کمیته استقلال پیدا نکند و معلوم نشود که به چه شکلی می‌خواهد اداره شود، دیگر در جلسات شرکت نمی‌کنم. دوست ندارم در تصمیماتی که موافقش نیستم، سهیم شوم.

عضو کمیته فوتسال آسیا همچنین تاکید کرد:‌ اصولا کمیته فنی باید مستقل باشد که خوب ببیند و بتواند انتقاد کند. به این شکل، کار شدنی نیست و من اعتقادی به این کمیته فنی ندارم.

انتها‌ی‌ پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.