کد خبر : 21805
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1393 - 13:26
-

ورود کمیته فوتسال به اعتصاب داوران

ورود کمیته فوتسال به اعتصاب داوران
براي حل مشکل به وجود آمده در آستانه هفته بيست‌ودوم ليگ برتر فوتسال، کميته فوتسال خواستار تشکيل جلسه فوري در امروز با نماينده داوران در حضور حسين عسگري شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برای حل مشکل به وجود آمده در آستانه هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال، کمیته فوتسال خواستار تشکیل جلسه فوری در امروز با نماینده داوران در حضور حسین عسگری شد.
هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال قرار است روز سه‌شنبه هفته جاری در شهرهای مختلف برگزار شود که تهدید داوران به عدم قضاوت در بازی‌های این هفته، برگزاری این بازی‌ها را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

در این خصوص امروز نیز تجمعی از سوی داوران در جلوی فدراسیون فوتبال صورت گرفت تا بار دیگر بر جدی بودن تهدید آنها تاکید شود.

در همین راستا با پیگیری کمیته فوتسال بعدازظهر امروز (یکشنبه) جلسه‌ای با حضور نماینده داوران فوتسال و همچنین حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد تا در مورد چگونگی حل و فصل این مشکل و مهیا شدن زمینه قضاوت داوران در این هفته لیگ برتر و لیگ یک فوتسال صحبت شود.

پیش از این در نامه داوران آمده بود که آنها خواستار افزایش حقوق‌شان، پرداخت دیرکرد حق‌الزحمه سال‌های ۹۱ و ۹۲ هستند. داوران همچنان خواستار رسیدن به این دو مورد هستند و از آن کوتاه نخواهند آمد و تنها شرط آنها برای قضاوت کردن در هفته جاری، مستند بودن نتایج جلسات آنهاست، بطوریکه که با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال، آنها از رسیدن به خواسته‌های خود مطمئن باشند و قول و وعده مسئولان امر مستند و قابل اطمینان باشد. در واقع آنها در صورتی این هفته قضاوت خواهند کرد که بعد از جلسه افتخاری با کمیته داوران و دیگر مسئولان فدراسیون، به بخش مالی افزایش حقوق و هزینه دیرکرد ابلاغ شود.

یکی از داوران در این زمینه گفت:‌ ما در نامه خود گفته‌ایم که اکنون داوران لیگ برتری بابت هر سوت ۱۸۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، درحالیکه داوران فوتبال بابت حضور در لیگ دسته اول ۳۹۰ هزار تومان می‌گیرند. داوران لیگ برتر فوتبال هم که ۷۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند و قرار است این رقم در سال آینده به یک میلیون تومان برسد. به همین دلیل ما گفته‌ایم که داوران لیگ برتر فوتسال باید حداقل ۷۰ درصد از رقم داوران لیگ برتر فوتسال را بگیرند که چیزی در حدود ۵۰۰ هزار تومان می‌شود. دلیل این تفاوت‌ها هم این است که ما زیر نظر سازمان لیگ فوتبال نیستیم و یک بخش مستقل هستیم و افزایش‌ دو برابری که قرار است سال آینده در مورد تمام لیگ‌های مردان و زنان فوتبال اعمال شود، شامل حال ما نمی‌شود.

این داور همچنان تاکید کرد که بعد از تجمع آنها در جلوی فدراسیون فوتبال و مصاحبه داوران با رسانه‌های تصویری، باید فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال متوجه قطعی بودن تصمیم آنها مبنی بر عدم قضاوت شده باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.