کد خبر : 22253
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 16:01
-

کادر فنی و بازیکنان دیگر اجازه اشتباه کردن ندارند/ تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم

کادر فنی و بازیکنان دیگر اجازه اشتباه کردن ندارند/ تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری گفت: با توجه به نیاز به جمع کردن حداکثر امتیازات پیش رو در چهار بازی آینده، کادر فنی و بازیکنان ما دیگر به هیچ وجه اجازه اشتباه کردن ندارند.

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: برابر فردوسی تیم ما بازی خوبی انجام داد اما به هر حال از موقعیت هایمان استفاده نکردیم تا نتیجه از دست مان در برود و دو سه گل پشت سر هم خوردیم. اما نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما سه بار پنالتی دوم و اول را بازیکنان به هدر دادند تا در نهایت به همان یک امتیاز بسنده کنیم.

وی افزود: با این نتیجه ما از چهار بازی آینده حداکثر امتیازات را می خواهیم چراکه بالاخره ما از چهار بازی دو بازی در زمین خودمان داریم و دو بازی مهم هم با ساوه و مقاومت در خانه آنها داریم که خیلی مهم است و قطعا به فکر نتیجه هستیم چون تیم دست و پا بسته ای نیستیم.

مدیرعامل شهروند از تیم تازه به لیگ برتر آمده فردوسی مشهد تمجید کرده و گفت: اقتدار نوین فردوسی تیم قابل احترامی است که من آنها را یک تیم منسجم دیدم. تیمی که در اولین سال حضورش بتواند خودش را نکه دارد حتما تشکیلات منسجم و منظمی دارد.

نجاریان در خاتمه از شرایط مالی شهروند ابراز رضایت کرده و گفت: ما در حد بضاعت خود عمل کرده‌ایم و بنا به پیش بینی هایی که اول فصل کردیم اکنون مشکلی نداریم. امکانات تیم در حد مقدورات بوده و هر چه در توان بوده را انجام داده‌ایم و چیزی کم نگذاشته‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.