کد خبر : 22370
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 - 10:49
-

ناظم الشریعه:نتیجه بازی تاسیسات و گیتی پسند به نفع ماست!/تیم‌های انتهای جدولی چیزی برای از دست دادن ندارند

ناظم الشریعه:نتیجه بازی تاسیسات و گیتی پسند به نفع ماست!/تیم‌های انتهای جدولی چیزی برای از دست دادن ندارند
سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز می‌گوید بازی با تیم‌های انتهای جدولی مثل پایاسازه خیلی خطرناک‌تر و دشوارتر از بازی با تیم‌های صدرنشین است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم الشریعه درباره آخرین شرایط تیم شرکت حفاری برای بازی با پایاسازه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه بعد از برگزاری چند جلسه تمرین، شرایط خوبی داریم. ما یک روز زودتر به تبریز سفر کردیم تا یک جلسه تمرین هم اینجا داشته باشیم. البته برف بسیار سنگینی باریده و شرایط آب و هوایی کاملا با اهواز متفاوت است.

وی تاکید کرد: ما این هفته بازی آسانی نداریم. برای پایاسازه احترام زیادی قائلیم. به بازیکنانم هم تاکید کرده‌ام که تیم‌های صدر، میانه یا انتهای جدولی هیچ تفاوتی با هم ندارند و حتی بازی با تیم‌های پایین جدول دشوارتر هم هست.

سرمربی حفاری با بیان اینکه نتیجه این هفته دیدار تیمش با پایاسازه اهمیت زیادی برایش دارد، گفت: اگر بتوانیم این هفته نتیجه مطلوبی بگیریم، دوباره به جدول و به جمع مدعیان بر خواهیم گشت. ضمن اینکه تاسیسات دریایی و گیتی پسند (تیم‌های اول و دوم جدول) هم به مصاف هم می‌روند که نتیجه این مسابقه هرچه باشد به نفع ماست.

ناظم الشریعه در ادامه خاطرنشان کرد: با این حال همانطور که گفتم پایاسازه تیم خیلی خطرناکی است. تیم‌های انتهای جدولی چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام قوا در این هفته‌های پایانی بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال حفاری در پایان با اشاره به حل مشکل مالی بازیکنان این تیم، گفت: خوشبختانه با زحمات مدیرعامل شرکت حفاری و همچنین مدیرعامل باشگاه مشکل مالی برطرف شد. حمایت مسئولان از تیم، مایه دلگرمی بود.

تیم فوتسال شرکت حفاری فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال در تبریز میهمان تیم پایاسازه است. حفاری در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

تو هم دیگه باید بری….یه خوزستانی میاد

اهوازی شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱

اقای ناظم تا زمانی که ۱ نفر مثل مرتضی قایدی توی تیم شما باشه این تیم قهرمان نمیشه

نام ... شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷

گل گفتی اهوازی

نام ... یکشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

اقای قایدی تو باید از حفاری بری…اخه تو چی از فوتسال میدونی