کد خبر : 22613
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 21:01
-

فلاح:کمیته داوران درچینش داوران در هفته‌های پایانی دقت کند

فلاح:کمیته داوران درچینش داوران در هفته‌های پایانی دقت کند
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با بیان اینکه هر دو تیم ماهان تندیس و مقاومت البرز تشنه پیروزی بودند، گفت: کمیته داوران درچینش داوران در هفته‌های پایانی دقت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح‌زاده شامگاه یکشنبه پس از تساوی تیمش برابر ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: مسابقه ماهان تندیس و مقاومت، مسابقه نزدیک و تماشایی بود و امروز به لطف میزبانی خوب قم، بازی جذابی را مشاهده کردیم و توانستیم از این بازی یک امتیاز بگیریم.

وی افزود: بازی امروز یک بازی تاکتیکی بود و هر دو تیم تشنه پیروزی بودند و نمی‌خواستند با تساوی به بازی پایان دهند البته تساوی برای ما نتیجه بدی نیست اما می‌توانستیم با مدیریت جریان بازی حتی برنده مسابقه باشیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با انتقاد از وضعیت داوری مسابقات گفت: از کمیته داوران تقاضا دارم از داورانی استفاده کند که تجربه کافی داشته باشند و کمیته داوران هم نظارت بیشتری داشته باشد تا مسابقات با دقت و انصاف بیشتری مورد قضاوت قرار گیرد به ویژه اینکه در هفته‌های حساس پایان فصل قرار داریم.

فلاح‌زاده بیان داشت: داور در ۶ بازی در لیگ برای ما داوری کرده در همه بازی‌ها نتیجه را واگذار کرده‌ایم و خطایی که کاپیتان ما سه اخطاره و تیم چهار خطا شد خطا به سود ما بود اما فکر می‌کنم فشار تماشاگران زیاد بود و همین فشار عاملی برای اشتباهات داوری بود.

وی عنوان کرد: بازی ماهان و مقاومت یک بازی پرفشار و تاکتیکی بود اما داوران ضعیف کار کردند و امیدوارم این ضعف قضاوت بررسی شود و کمیته داوران در بازی‌های آخر که حیات و بقای تیم‌های پایین جدول به این مسابقات وابسته است نظارت بیشتری داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز خاطرنشان کرد: در این مسابقه می‌توانستیم برنده باشیم اما این جذابیت فوتسال است که ۴ بار نتیجه بازی به سود هر دو تیم عوض شد و این امر نشانگر سطح فنی بالای هر دو تیم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ﻓﻮﺗﺴﺎﻟﻴﺴﺖ یکشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵

ﺑﻪ ﺁﻗﺎﻱ ﻋﺴﮕﺮﻱ ﺗﺒﺮﻳﻚ ﻣﻴﮕﻢ. ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻏﻔﺎﺭﻱ ﺣﻤﺎﺳﻪ ﺁﻓﺮﻳﺪ

هیکل دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۰۸

هیکل حماسه آفرید وآقایی که ادعاش ……..پاره میکنه.آقای غفاری نگاه کن.اینم مهدی مرشدی که معلوم نبود کجا بود تو بازی طاهریان نامرد آوردینش از لپ لپتون بیرون.مثل تخم مرغ شانسی

دروازه بان دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

متاسفانه داور اول بازی، در نیمه دوم ۲ تا خطا بر علیه تیم مقاومت گرفت که خطا نبودند و داور دوم بازی به درستی ادامه بازی داده بود. از کمیته داوران خواهشمندم که در چیدمان دقت کند، همان داور اول بازی از اول فصل چندتا بازی برای تیم مقاومت قضاوت کرد که تیم مقاومت هم در همان چند تا بازی باخت.

تماشاگر حرفه اي دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

سلام. برای ازی شهروند ساری و دبیری تبریز،‌ عجب داورانی انتخاب شده بود. داور دوم از ترس و استرس و اضطراب مثل گنجشک داشت می لرزید. چند تا هم اشتباه داشت توی بازی که خوشبختانه نتیجه بازی فاصله داشت. واقعا فاجعه است. فاجعه.

بي نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

بله متاسفانه خیلی نامردی شده در حق داوران دیگر. خیلیها هستن که از لپ لپ دراومدن. همونا الان شدن شاخ. بدجنسی خیلیها در معرفی داوران بین المللی مشخص شد.

فوتسالي دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

انصافاً داور دوم بازی آقای مرشدی بهترین قضاوت رو داشت. فقط نمیدونم چرا داوران باتجربه گاهی استرس دارند و در تصمیم گیری خود دچار اشتباه می شن.

فوتسالي دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

فلاح جونم ما که تو سالن بازی بودیم. داوران بهترین قضاوت رو داشتن. شما فکر می کنین چون جلوی تاسیسات کمی خوب بازی کردین و مساوی گرفتین باید این بازی رو حتما می بردین؟ اگه بازی رو می بردین بازهم از داوری چیزی می گفتین. یکی از بهترین قضاوتهای لیگ برتر امسال رو در این بازی شاهد بودیم.

تماشاجى دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲

آقاى فلاح زاده تیم شما با داورى خوب داوران این بازى بیش افتادید اما نتوانستید نتیجه لازم بکیرید زیرا تمام کلهایى که خوردید صحیح بود بهانه نتراشید