کد خبر : 22797
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 12:22
-

داورزنی:هفته‌های آخر، هفته باتجربه‌هاست/ خیلی‌ها شرایطی بهتر از ما داشتند اما در جدول پایین‌تر از منصوری هستند

داورزنی:هفته‌های آخر، هفته باتجربه‌هاست/ خیلی‌ها شرایطی بهتر از ما داشتند اما در جدول پایین‌تر از منصوری هستند
سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: خیلی از تیم‌ها شرایط بهتری نسبت به ما داشتند اما اکنون در جدول رده‌بندی پایین‌تر از ما قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داورزنی در مورد برد ۶ بر صفر تیمش در بازی روز گذشته مقابل مس سونگون اظهار داشت: دیروز بازیکنانم نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و با همدلی، توانستیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم. اینکه چرا با این وضعیت، حالا جایگاه‌مان در جدول (رده ششم) اینجاست، بازمی‌گردد به نامهربانی‌ها و بی‌توجهی‌هایی که امسال دیدیم.

وی تاکید کرد: اگر کمی به تیم توجه شده بود، قطعا جایگاه ما اینجا نبود، ما همچنان دچار بحران مالی هستیم و از سوی مسئولان نیز اقدامی صورت نگرفته اما چون بازیکنان ما هر کدام در فوتسال از اعتبار زیادی برخوردارند، برای حفظ آبرو و اعتبارشان دوست دارند که خوب بازی کنند، ضمن اینکه تماشاگران تیم همیشه به ما کمک کرده و حامی ما بوده‌اند و این بازی در قرچک بود و در حضور تماشاگران‌مان دوست داشتیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی منصوری خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلاتی که داشتیم از خیلی از تیم‌های دیگر که در جدول شرایطی بهتر از ما داشتند، اکنون رده بهتری در جدول داریم. من اکنون از جایگاهی که در جدول داریم راضی نیستم چون با توجه به نام منصوری و اینکه از پرسابقه‌ترین تیم‌های لیگ هستیم، باید وضعیت‌مان بهتر باشد اما از اینکه با وجود همه این مشکلات، بازیکنان‌مان باز هم اینقدر خوب بازی می‌کنند، خوشحالم.

داورزنی در مورد تیم مس سونگون نیز گفت: آنها انصافا تیم خوبی بودند و خوب هم بازی کردند. هیچ سالی لیگ را به این شکل ندیده بودم. هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. ما از گیتی‌پسند ۶ گل در زمین خودمان می‌خوریم. مس ۸ گل به گیتی‌پسند می‌زند و بعد همین تیم مس در قرچک ۶ گل از ما می‌خورد. این لیگ خیلی حساس شده است. ما می‌دانستیم مس به خاطر شرایطش در جدول، حتی مساوی هم نمی‌خواهد و فقط به دنبال برد است تا از کورس قهرمانی خارج نشود.

وی در مورد بازی هفته آینده تیمش با دبیری تصریح کرد: ما با دبیری، هم امتیاز هستیم. آنها بازیکنان اصلی‌شان را نداشتند که ۸ گل از شهروند خوردند، ضمن اینکه با توجه به وضعیت جدول، این روزها بازی کردن با تیم‌های ته جدولی خیلی سخت است. بازی‌ها دیگر کاملا غیر قابل پیش‌بینی است. امیدوارم در نهایت هر تیمی که بیشتر تلاش کرده، به حقش برسد. هفته‌های آخر، هفته باتجربه‌هاست. هر تیمی که از مدیریت قوی و باتجربه و همچنین مربیان و بازیکنان باتجربه برخوردار باشد، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. فکر می‌کنم همچنان شانس گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی بیش از سایر مدعیان باشد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.