کد خبر : 22490
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 0:46
-

پیروزی مدعیان در اسپانیا / توقف صدرنشین ایتالیا

پیروزی مدعیان در اسپانیا / توقف صدرنشین ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته ۲۳ لالیگا اسپانیا با انجام ۸ بازی شنبه شب به پایان رسید. دز حساس‌ترین بازی‌های این هفته هر سه تیم مدعی بارسلونا٬ ال‌پوزومورسیا و موویستار موفق به شکست حریفان خود شدند. در مهمترین بازی برای ایرانی‌ها بورلا در خانه مورسیا تن به شکست نزدیک ۴ بر ۵ داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته ۲۳ لالیگا اسپانیا با انجام ۸ بازی شنبه شب به پایان رسید. دز حساس‌ترین بازی‌های این هفته هر سه تیم مدعی بارسلونا٬ ال‌پوزومورسیا و موویستار موفق به شکست حریفان خود شدند. در مهمترین بازی برای ایرانی‌ها بورلا در خانه مورسیا تن به شکست نزدیک ۴ بر ۵ داد. در این بازی همچون بازی گذشته بهروز جعفری در ترکیب اولیه نبود. بورلا در حالی این بازی را واگذار کرد که ۴ بر ۳ از حریف قدرتمند خود پیش بود و در ثانیه‌های آخر بازی را واگذار کرد. در این بازی آنتونیتو٬ ماتاموروس٬ چانو و الکس گلز دروازه‌بان بورلا برای این تیم گلزنی کردند. آدری٬ گریلو٬ لیما٬ الکس و میقلین گل‌های مورسیا را به ثمر رساندند. در دیگر دیدارهای این هفته بارسلونا در خانه سانتاکولوما ۴ بر ۱ به پیروزی دست یافت و موویستار ۹ بر ۱ میزبانش لوگو انتهای جدولی را در هم کوبید.

نتایج کامل این هفته:

* لوانته ۶ – سانتیاگو ۶

* مانگا ناوارا ۵ – پالما ۲

* ساراگوسا ۳ – پنیسکولا ۳

* ال‌پوزو مورسیا ۵ – بورلا ۴

* تنریف ۵ – مونته‌سینوس خومیا ۷

* سانتاکولوما یک – بارسلونا ۴

* خائن ۶ – ریبرا ناوارا ۴

* لوگو یک – اینترموویستار ۹

بدین ترتیب در انتهای هفته ۲۳ موویستار با ۶۰ امتیاز همچنان صدرنشین است. بارسلونا با ۵۹ امتیاز و مورسیا با ۵۴ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار گفته‌اند. در انتهابی جدول نیز تنریف با ۹ و لوگو با ۵ امتیاز از هم‌اکنون سقوط خود به لیگ یک اسپانیا را مسجل کرده‌اند. در جدول گل‌زنان نیز دنی سالگادو با ۳۹ گل از سانتاکولوما در صدر قرار دارد.

هفته هفدهم ایتالیا نیز یک شنبه شب با انجام آخرین بازی این هفته به پایان رسید. در مهمترین بازی این هفته لوپرانس برای دومین هفته متوالی ناکام بود و با تساوی ۶ بر ۶ مقابل ریتی٬ جایگاه خود را در صدر جدول نامطمئن کرد. آستی رده دومی نیز با پیروزی ۷ بر ۱ مقابل میزبان خود فابرزیو خود را به صدر جدول چسباند و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به لوپرانس در جایگاه  دوم ایستاد. در انتهای جدول نیز ناپولی دست به کار برزگی زد و ۷ بر ۲ سستو را شکست داد تا با امید بیشتری به بازی‌های آینده نگاه کند.

نتایج کامل هفته ۱۷:

* ناپولی ۷ – سستو ۲

* کاوس فوتسال ۲ – آکوا اند اسپونه ۲

* فابرزیو یک – آستی ۷

* ریتی ۶ – لوپراس ۶

* پسکارا ۲ – لازیو یک

* لاتینا استراجت دارد.

پس از پایان هفته ۱۷ لوپرانس با ۲۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آستی در صدر قرار دارد. آستی با ۲۹ و لازیو با ۲۶ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم ایستاده‌اند. در انتهای جدول لاتینا با ۱۳ و ناپولی با ۱۰ امتیاز قرار گرفته‌اند. در جدول گل‌زنان نیز مانوئل برناردز کرما از ریتی با ۱۹ گل در صدر قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.