کد خبر : 22890
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 - 9:43
-

افتخاری: خسوس در مرخصی بدون حقوق است!/تأسیسات و گیتی‌پسند نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند

افتخاری: خسوس در مرخصی بدون حقوق است!/تأسیسات  و گیتی‌پسند نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند
رئیس کمیته فوتسال از دیدار تاسیسات دریایی و گیتی پسند و غیبت های خسوس در اوج برگزاری لیگ گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در شرایط لیگ برتر و بازی تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: به نظر من روز گذشته تیم‌های تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند به علت حساسیت‌های زیاد نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. به نظر من دیدارهای هفته آینده تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند.
وی در خصوص برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر فوتسال هم خاطرنشان کرد: فعلاً تا بعد از عید هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی نداریم و به خاطر همین می‌خواهیم پیش از پایان سال ۹۳ لیگ را تمام کنیم. بعد از تعطیلات سال جدید هم خسوس به ایران می‌آید تا تمرینات و برنامه‌های تیم ملی را پیگیری کند.
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقاد کارشناسان فوتسال به پروازی بودن خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: چنین مسئله‌ای در مورد خسوس وجود ندارد، واقعیت این است که همسر خسوس بیماری شدیدی دارد و در حال شیمی‌درمانی کردن است به خاطر همین به خسوس اجازه دادیم فعلاً در کنار همسرش باشد.
افتخاری ادامه داد: خسوس در شرایطی در کشورش حضور دارد که ما در این روزها به او حقوق نمی‌دهیم و به نوعی به مرخصی بدون حقوق رفته است.
وی در پاسخ به این سؤال که باتوجه به عدم حضور خسوس در ایران، چطور بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند، گفت: خسوس به لیگ ایران اشراف کامل دارد، ضمن اینکه دستیاران او هم در ایران هستند و لیگ را کاملاً تحت نظر دارند.
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره برگزاری جام حذفی فوتسال و اینکه آیا نوع برگزاری لیگ برتر در سال آینده تغییری خواهد داشت، اظهار داشت: مسلماً‌ نوع برگزاری لیگ تغییری نخواهد داشت، و سال آینده هم لیگ با ۱۴ تیم برگزار می‌شود. فوتسال ایران کشش برگزاری لیگ بیشتر از ۱۴ تیمی را ندارد چون فشار برنامه‌های تیم ملی بسیار زیاد است.
افتخاری افزود: جام حذفی فوتسال را بعد از تعطیلات سال جدید برگزار خواهیم کرد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.