کد خبر : 22991
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 9:49
-

حذف تبریز از لیست میزبانان فوتسال جام باشگاه‌های آسیا

حذف تبریز از لیست میزبانان فوتسال جام باشگاه‌های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شرایط و امکانات فوتسال کشورمان، فروردین‌ماه سال ۹۴ به ایران خواهند آمد. چند ماه پیش بود که فدراسیون فوتبال ایران با درخواست کمیته فوتسال برای قبول میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام آمادگی و فرم‌های میزبانی را پُر کرد. کمیته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شرایط و امکانات فوتسال کشورمان، فروردین‌ماه سال ۹۴ به ایران خواهند آمد.
چند ماه پیش بود که فدراسیون فوتبال ایران با درخواست کمیته فوتسال برای قبول میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام آمادگی و فرم‌های میزبانی را پُر کرد.

کمیته فوتسال نام سه شهر اصفهان، تهران و تبریز را به عنوان نامزدهای میزبانی جام باشگاه‌ها معرفی کرد و در همین ارتباط قرار است نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شرایط فروردین ماه سال آینده به ایران سفر کنند.

البته نکته عجیب این است که نمایندگان AFC اعلام کرده‌اند فقط برای بررسی امکانات اصفهان و تهران به ایران سفر خواهند کرد و برای تبریز برنامه‌ای ندارند. هنوز مشخص نیست دلیل حذف تبریز از میان گزینه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا چیست.
دوره گذشته این مسابقات در کشور چین برگزار شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.