کد خبر : 23076
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 23:42
-

رای بازی فردوسی-تاسیسات صادر شد/ بسنده کردن کمیته انضباطی به جریمه نقدی!

رای بازی فردوسی-تاسیسات صادر شد/ بسنده کردن کمیته انضباطی به جریمه نقدی!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بالاخره بعد از تقریبا دو ماه، رای بازی تیم های فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی تهران را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بالاخره بعد از تقریبا دو ماه، رای بازی تیم های فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی تهران را صادر کرد.

بر اساس این حکم که در سکوت خبری در اختیار هیات فوتبال مشهد و تهران قرار گرفته، هیچ محرومیتی برای هیچ کدام از اعضای دو تیم در نظر گرفته نشده است و تنها باشگاه فردوسی باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کند!

با وجود اینکه این حکم قطعی است اما در این میان دو سوال وجود دارد. اول اینکه چرا سایت فدراسیون آن را به صورت رسمی اعلام نکرده است و حکم تنها از طریق هیات فوتبال استان ها در اختیار باشگاه ها قرار گرفته است؟

و دوم اینکه دلیل تساهل و تسامح کمیته انضباطی در صدور این حکم چیست؟

به نظر می رسد اعلام چنین حکمی با وجود اتفاقات به وجود آمده دلیل پیشگیرانه از اتفاقات بعدی داشته است. چرا که لیگ به شرایط حساسی نزدیک می شود و صدور حکم سنگین باعث ایجاد تنش های بیشتری می شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

خب میبینم که پایگاه مثلا خبریتون خبر نزده امروز؟آهان هواسم نبود که امروز اصلا خبری نبود که کپی کنید.بابا دوتا خبر خودتون بزنید

ساروی پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

فقط این اقایونی که رای صادر میکنن فقط برای تیم پرهوادر ایران بلده رای صادر کنه تو درگیری شمسایی تو ساری هیچی بهش نگفتین اینم از این رای تو بازی با فردوسی والله خجالت داره

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۵:۱۷

متاسفم برای کمیته غیر انظباطی که معلوم نیست چقدر گرفته تا این رای رو صادر کنه خدا رو شکر تمام دانشجوهای مشهد فیلم درگیری و بوکس بازی آقای م.ن رو دارن و به هم بلوتوث میکنن. اصلا آدم بدش میاد ازشون با این کاراشون