کد خبر : 23036
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 11:58
-

شمسایی: از معرفی یک بازیکن خوب به فوتسال ایران خوشحالم / به حیدریان توصیه می‌کنم بازگردد!

شمسایی: از معرفی یک بازیکن خوب به فوتسال ایران خوشحالم / به حیدریان توصیه می‌کنم بازگردد!
مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: با این جوان‌هایی که می‌بینم، به این نتیجه رسیده‌ام که تا ۸۰ سالگی بازی کنم. به کشاورز و اصغری‌مقدم هم توصیه می‌کنم حالاحالاها به خداحافظی فکر نکنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد وضعیت حمید احمدی گفت: او دیروز پایش را گچ گرفت و خوشبختانه پارگی در کار نبود و تا ۴۰ روز پایش در گچ خواهد بود. این یک خبر خوشحال کننده برای من بود که فکر می‌کردم پنج ماه دور از میادین خواهد بود و خداراشکر که اینطور نشد و فقط ۴۰ روز پایش در گچ است. البته او لیگ را از دست داد، گرچه یک مهره کلیدی برای ما بود اما سلامتی‌اش از هر چیزی مهم‌تر است. هزار تا از این برد و باخت‌ها و قهرمانی‌ها را به دست می‌آوریم یا از دست می‌دهیم اما آنچه اهمیت دارد، سلامتی بازیکنان است. خیلی بابت پای احمدی ترسیده بودم چون او برای تیم ملی هم یک مهره باارزش است، با این شرایط فقط تاسیسات‌دریایی او را تا پایان لیگ از دست داد. گرچه احمدی جایگزین ندارد اما سعی می‌کنیم جای او را با دیگر بازیکنان پر کنیم.

وی با اشاره به دوری خود از میدان، تصریح کرد: به هر شکل ما به هم عادت کرده‌ایم و گرچه در یک مجموعه باتعصب، باوجود و باغیرت هستیم، اما وقتی دو مهره اصلی را از دست می‌دهیم، کار خیلی سخت می‌شود. همانطور که در نیمه دوم بازی با گیتی‌پسند، از جوانانی استفاده کردیم که فرصت بازی کردن آنها در لیگ به ۱۰ دقیقه هم نرسیده بود، آنها هم مقابل تیم خوب گیتی‌پسند و در یک بازی سخت جواب اعتماد ما را دادند.

شمسایی در خصوص دیدار این هفته تیمش با فرش‌آرا یادآور شد: بازی کردن با تیم فرش‌آرا که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد برای ما خطرناک است. روز اول لیگ هم گفته بودم که سه تیم گیتی‌پسند، دبیری و فرش‌آرا تیم‌های پرمهره‌ای هستند که نمی‌دانم چرا اینطور نتیجه گرفته‌اند چون داخل آنها نبوده‌ام. آنها فرصت‌های زیادی را از دست داده‌اند با این وجود فرش‌آرا و حفاری از تیم‌هایی هستند که فوتسال ناب را ارائه می‌کنند. بازی سختی است، آنها چون دیگر به قهرمانی نمی‌رسند فقط به خاطر اسم و رسم‌شان بازی می‌کنند. مرتضایی مربی باکلاسی است، آنها بازیکنان خوبی دارند، جایگاه‌شان نباید اینجای جدول باشد.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مورد اینکه این تیم از سفر قبلی خود به مشهد خاطره خوشی ندارد، گفت: من و مجموعه‌ام، اتفاق بازی با فردوسی را فراموش کرده‌ایم. رفتن به مشهد، همیشه اتفاقات خوشی دارد که آن هم پابوسی امام رضا (ع) است، دیگر هزار اتفاق ناخوشایند رخ دهد، مهم نیست. ما چند سال است که برای بازی‌ها به مشهد می‌رویم و اتفاقی نیفتاده، حالا هم آن اتفاق را فراموش کرده‌ایم.

وی با اشاره به آمادگی بازیکنانش تصریح کرد: قصد تمجید از بازیکنانم را دارم خصوصا از محمدرضا سنگ‌سفیدی، انتظار من از مصطفی نظری و مجید رئیسی که امسال از خوب‌های ما بوده‌اند، باید بالا باشد به خاطر توان بالا و تجربه‌شان، اما سنگ‌سفیدی خوب راه پیشرفت را طی کرده و اگر مثل احمدی، چشم نخورد و قدر خودش را بداند تا سال‌های سال می‌تواند در سطح اول فوتسال بازی کند. خوشحالم از اینکه به درجه‌ای رسیده‌ام که می‌توانم یک بازیکن خوب را به فوتسال ایران معرفی کنم.

وحید شمسایی در پاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت اخیرش، آیا قصد دارد سال آینده هم در لیگ برتر بازی کند، گفت: با این جوان‌هایی که می‌بینم، به این نتیجه رسیده‌ام که تا ۸۰ سالگی بازی کنم. به کشاورز و اصغری‌مقدم هم که مربی- بازیکن هستند توصیه می‌کنم آنها هم حالا حالاها به خداحافظی فکر نکنند و حتی از محمدرضا حیدریان هم خواهش می‌کنم بار دیگر به دنیای قهرمانی بازگردد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

...9 چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

سلطان وحید شمسایی

نام ... چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

پدربزرگ شما مافیا بازی در نیار جوونهای خوبی وجود دارد
کافیست چشم خود را باز کنی و به لیست تیم ملی دقت کنی تا متوجه جوونها خوبی که در تیم هستن شوی

پسر خاله چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

الکی از پسر خالت تعریف نکن آقای شمسایی اونقدر ها هم خوب نیست

نام ... چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

دمت گرم

ناشناس چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

تو نمیخواد درباره اسطوره فوتسال محمد رضا حیدریان نظر بدى تا زمانى که تیم ملى بود پدرش رو درآوردى از بس حاشیه براش درست کردى حالا میگى برگرد؟دیگه دستت براى فوتسالى ها رو شده همه میدونن تو چه بلایى سر حیدریان آوردى!!

نام ... چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

پسره آقای شمس اینقد کامنت نزار بابای توام خوب بوده ولی الان تو خونه بشینه بهتره استراحت کنه هههههه

جواب پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

سلطان شمسایی تو اسطوره ایران وجهان هستی اینهایی که میان حرف میزنن صد درصد از نزدیکان اقای شمس هستند که میخوان با این حرفا خودشون رو نشون بدن
.همین اقای شمسایی پارسال دبیری رو قهرمان کرد حالا اینم وضع دبیری .لیاقت تو سرمربیگری تیم ملی هست بخدا .هرجا میری با اون بازیکنان کم موفق میشی .عشق است سلطان فوتبال ایران

مشهد پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

حاشیه درست نکنی گل پسر
بیا بازیتو بکن بروو

12 پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

جونم سنگ سفیدی

نام ... پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷

خداکنه فقط ازنظرفنی خوب باشه وسیاه بازی ازت یادنگرفته باشه.هرچندمثل نووجودنداره

نام ... جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۴۸

آقای شمسایی عزیز
اگه شما و جواد اصغری بتوانید تا ۸۰ سالگی بازی کنید مطمئن باش محمد کشاورز میتونه لااقل تا ۱۰۰ سالگی بازی کنه!!!
میدونی چرا? آخه شما دوتا لااقل کمی دوندگی دارید ولی کشاورز نیازی به دویدن نداره آخه همش آخر زمین ایستاده و نیازی به دویدن نداره بقیه باید کنارش بدوند!!!

ابراهیم کیانی جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳

همتون دوست داشتنی هستید محمد کشاورز .اصغر حسن زاده. وحید شمسای. محمد حیدریان