کد خبر : 23280
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 - 21:36
-

شمسایی:گیتی پسند شانس اول قهرمانی است/خودم را متعلق به فرش آرا می دانم

شمسایی:گیتی پسند شانس اول قهرمانی است/خودم را متعلق به فرش آرا می دانم
سرمربی ـ بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه تیمش از نظر مهره و بازیکن کمبود دارد، گفت: کار تیم گیتی‌پسند برای قهرمانی راحت‌تر از تیم تاسیسات است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی بعد از پیروزی تیم فوتسال تاسیسات دریایی برابر فرش‌آرای مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: فلسفه بازی در مشهد همیشه دشوار بوده است. تیم فرش‌آرا یک مربی کار بلد و بازیکنان توانمندی دارد در حالی که تیم ما به لحاظ بازیکن کلیدی، کمبود دارد!

وی افزود: من به مجید مرتضایی (سرمربی تیم فرش‌آرا) تبریک می‌گویم که تیم خوبی را آماده کرده است. در هر صورت برد و باخت این مسابقه برای ما مهم نبود. من خودم را از تیم فرش آرا می‌دانم چرا که در روزهایی که من به خاطر قیمت فوتسالیست‌ها بازی نمی‌کردم، مجید مرتضایی به من پیشنهاد داده بود.

سرمربی ـ بازیکن تیم تاسیسات در ادامه یادآور شد: ما امروز به لحاظ فوتبالی بازی را بردیم ولی به مرتضایی باختیم!

شمسایی درباره اینکه چرا می‌گوید تیمش کم مهره است در حالی که بازیکنانی مثل سنگ سفیدی و علی ابراهیمی عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل فرش آرا داشتند، تصریح کرد: سنگ سفیدی فقط با یک سال بازی در لیگ، به تیم ملی دعوت شد. علی ابراهیمی هم امروز بعد از ۲۰ هفته، سه گل برای ما زد.

وی مجددا تیم گیتی‌پسند را شانس اول قهرمانی لیگ برتر فوتسال دانست و گفت: گیتی‌پسند کار راحت‌تری دارد چون بازی‌هایش از ما ساده‌تر است. آنها تیم خوبی دارند که باید زودتر از این قهرمان می‌شدند. ولی مهم برای ما این است که با یکسری بازیکن جوان در لیگ حاضر شده‌ایم و به آنها میدان داده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲

ایشالله قهرمانیتون اقا وحید

دستمال شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۲۵

چی میگی تووو بابا …بس کن اه …این چه مدل حرف زدن هست…تو احتیاج نداری که بابا…این نون ها خوردن نداره…

فوتسالی شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

به به چه مربی با یه مصاحبه بازیکنای جون تیمشو داغون کرد رسما گفت که هیچی بلد نیستن خخخخخخ