کد خبر : 23285
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 - 9:29
-

ترابیان: امکانات تائید نشود ، میزبانی پس گرفته می شود

ترابیان: امکانات تائید نشود ، میزبانی پس گرفته می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد اعطای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ به کشورمان گفت: در اصل تنها ایران برای میزبانی این مسابقات درخواست داده و بنابراین میزبانی این مسابقات توسط ایران قطعی است. وی در مورد شهرهای کاندیدای میزبانی از جمله تهران و اصفهان گفت: نکته اصلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد اعطای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ به کشورمان گفت: در اصل تنها ایران برای میزبانی این مسابقات درخواست داده و بنابراین میزبانی این مسابقات توسط ایران قطعی است.

وی در مورد شهرهای کاندیدای میزبانی از جمله تهران و اصفهان گفت: نکته اصلی این است که شهر میزبان امکانات لازم را برای برگزاری این مسابقات داشته باشد. ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید امکانات شهر میزبان خواهند آمد و اگر امکاناتمان را تایید نکنند میزبانی را پس خواهند گرفت.

عضو کمیته فنی فوتسال یادآور شد: ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بود ۹ فروردین سال ۹۴ به ایران بیایند که به آنها اطلاع دادیم این زمان، در این تعطیلات عید است و به همین دلیل قرار شد، دیرتر به کشورمان بیایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.