کد خبر : 23455
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1393 - 9:54
-

جنگ روانی سرمربی تاسیسات علیه اصفهانی ها/ شمسایی، قهرمانی گیتی پسند را تبریک گفت!

جنگ روانی سرمربی تاسیسات علیه اصفهانی ها/ شمسایی، قهرمانی گیتی پسند را تبریک گفت!
وحید شمسایی در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ و با وجود صدرنشینی تیمش، قهرمانی را به تیم گیتی پسند تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی را همگان به عنوان بازیکنی حرفه ای و مربی کاربلد می شناسند اما او در بازی های امسال یکی از ویژگی های دیگر خود را بر فوتسالی ها و مخاطبان اخبار فوتسالی نشان داد و آن هم زیرکی و مهارت بالایش در انجام مصاحبه هایی است که در شرایط بحرانی می تواند تیمش را از زیر فشارها نجات داده و تیم دیگری که با آرامش کارش را دنبال می کند به چالش بکشد.

بر کسی پوشیده نیست که کسب دومین قهرمانی در لیگ برای کاپیتان سابق تیم ملی و آقای گل جهان جزو یکی از آرزوی های بزرگ او محسوب می شود اما وحید شمسایی در مصاحبه های چند هفته اخیرش بارها تاکید کرده تیمش قهرمان لیگ نمی شود! او حتی در اظهار نظری عجیب و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، قهرمانی را به تنها رقیب خود تبریک گفت.

شمسایی در گفت و گویی با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد: از همین حالا قهرمانی تیم گیتی پسند را تبریک می‌گویم! آن ها به دلیل پر مهره بودن باید با اختلاف ۱۰ امتیاز از ما بالاتر باشند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نگار یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

واقعا کارشون زشت و غیر حرفیه ایه …..شما هم اصلا نباید صحبت ها شون منتشر کنید تا به اهدافشون برسن

نگار یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

راستی….با همچین افرادی با چنین کارها و سیاستی.چرا به اقای کشاورز میگن عمر ال**** ؟

حسن یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

آقای شمسایی اگه گیتی اول بشه به این معنیه که کشاورز تو را پشت سر گذاشته.این عذر تو بدتر از گناهه..تو به هیچ عنوان حاضر نیستی به کشاورز ببازی .فقط خوب بلدی فیلم بازی کنی.تو باید کارگردان سینما یا هنر پیشه میشدی

نام دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۲۱

وحید شمسایی چی شده میترسی بری جام باشگاهئهای آسیا دستت رو بشه؟؟؟میترسی مثل کویت آبروریزی بشه؟؟؟اشکال نداره سلطان محمد کشاورز جرات داره میره آسیا تو هم بشین تو خونه تماشا کن! مردم رو هم سیا نکن پارسال که تزسیدی بری امسالم که از الان جا زدی؟؟؟ یا داری فیلم بازی میکنی؟؟