کد خبر : 23475
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1393 - 10:44
-

ناظم‌الشریعه: بازیکنان و تماشاگران خیلی در بردمان موثر بودند/ باید حداقل سوم شویم

ناظم‌الشریعه: بازیکنان و تماشاگران خیلی در بردمان موثر بودند/ باید حداقل سوم شویم
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: دو بازی خیلی مهم داریم که بتوانیم حداقل رده سوم جدول را از آن خود کنیم چون دیگر رسیدن به رده‌های اول و دوم خیلی سخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد برد دو بر یک تیمش برابر فردوسی مشهد در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، بعد از چند نتیجه بد، باید حتما این بازی را می‌بردیم. تیم در بحران بود و بازیکنان‌مان روحیه خوبی نداشتند اما خوشبختانه شرایطی پیش آمد که به کمک خدا توانستیم به برد برسیم.

وی افزود: البته ما گل اول را خوردیم و تا دو دقیقه مانده به پایان بازی، نیز یک بر صفر باخته بودیم اما در یک ضربه ایستگاهی و همچنین پاورپلی، به گل رسیدیم و بازی باخته را برگرداندیم. این وسط بازیکنان خیلی نقش داشتند، آنها عالی کار کردند، ضمن اینکه تماشاچیان نیز با تشویق‌ها‌ی‌شان خیلی روی افزایش انگیزه تیم موثر بودند.

سرمربی تیم حفاری با اشاره به دو بازی بعدی تیمش، تصریح کرد: دو بازی خیلی مهم داریم که بتوانیم حداقل رده سوم جدول را از آن خود کنیم چون دیگر رسیدن به رده‌های اول و دوم خیلی سخت شده است. بازی بعدی ما با تیم شهروند ساری است، اگر نتیجه مسابقه این تیم با شهرداری ساوه، در زمین مشخص شده بود، اکنون وضعیت برای ما هم بهتر بود چون حالا شهروند خود را در محدوده خطر احساس می‌کند. بازی آخرمان نیز با شهرداری ساوه است. به این دلیل که با دو تیم پایین جدولی که احتمال سقوط را بیخ گوش‌شان احساس می‌کنند، بازی داریم، کار سخت است.

ناظم‌الشریعه گفت: باید قبول کنیم که قهرمان شدن ابزار می‌خواهد، وگرنه همه از بازیکن و مربی گرفته تا مدیران باشگاه و تماشاگران، دل‌شان می‌خواهد عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. در این بین ما ابزار لازم را برای قهرمانی نداشتیم. اکنون دیگر باید در دو بازی باقی‌مانده طوری بجنگیم که مقام بهتری کسب کنیم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهواز یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

اقای ناظم الشریعه عزیز سلام
تیمتون با فردوسی خوب بازی کرد
ولی نیمه اول فردوسی خیلی بهتر بود
و البته هر دو گل شما هم روی حادثه زده شد
نگید ایستگاهی و پاور پلی
ولی بازم بهتون تبریک میگم

بازیکن تیم یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

اقای اهواز ، شما با خودت هم مشکل داری وگرنه توی تلوزیون هم نشان داد که گلها یکی از ضربه ایستگاهی و دیگری تو سیستم پاورپلی زده شد ، در ضمن شما که میگید خوب بازی کردید ، پس تیمی که خوب بازی میکنه حقش ببره ،

بازیکن تیم 2 یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

البته اگه اقا مرتضی باشه که عیبی نداره ، چون ایشون همیشه از این حرفها میزن ، چون زیاد شما رو دوست نداره اقا ناظم ، بیشتر مشکل تیم هم از ایشون بود ، خدارو شکر که شما رو سفید و دوستان ناباب شما روسیاه شدن

نام ... یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

قایدی چه خبر

اهوازی یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷

عیبی نداره ما به عنوان هوادار تیم حفاری شما بازیکنان و سید ناظم به عنوان با غیرتهای فوتسال خوزستان قبول داریم ، قایدی هم بچه بدی نیست فقط شده بازیچه دست کریمی وحاجتی ، جدیدا جو گیر سرپرستی تیم شده ، درست میشه به حق علی

نام ... دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

کارت درسته اهوازی….اما همین قایدی داره به تیم ضربه میزنه اونم فقط به خاطر منافع سخصی