کد خبر : 23527
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1393 - 18:36
-

کاشی نیلو لیگ برتری شد/بندرعباس در آستانه تجربه لیگ برتر

کاشی نیلو لیگ برتری شد/بندرعباس در آستانه تجربه لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم کاشی نیلو با پیروزی در بازی برگشت دربی اصفهان،دو هفته مانده به پایان رقابتهای پلی آف ،صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد.شاگردان باغبانباشی که با صدرنشینی دور رفت را پشت سر گذاشته بودند در اولین بازی دور برگشت خود با یک برد پرگل مقابل آینده گستر صعود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم کاشی نیلو با پیروزی در بازی برگشت دربی اصفهان،دو هفته مانده به پایان رقابتهای پلی آف ،صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد.شاگردان باغبانباشی که با صدرنشینی دور رفت را پشت سر گذاشته بودند در اولین بازی دور برگشت خود با یک برد پرگل مقابل آینده گستر صعود خود به لیگ برتر را دو هفته زودتر قطعی کردند. این تیم موفق شد با نتیجه ۶بریک حریف خود را شکست دهد.مسعود فلاحی(دو گل)مجتبی توسلی و محمدحسین درخشانی و مجید کیانی و حمید کاهبنده برای کاشی نیلو و حسین خردمند  برای آینده گستر گلزنی کردند.

اما در دومین دیدار این گروه هم تیم آذرخش بندرعباس از سد رسالت کرمان گذشت.بندری ها که در بازی رفت در کرمان هم رسالت را شکست داده بودند در بازی برگشت هم تیم حکاک را بردند تا در یک قدمی صعود قرار بگیرند.این بازی با برتری ۳ بریک آذرخش توام شد که بهزاد میری زاده(۲گل) و سعید رضوانی برای آذرخش و مجید تیکدری نژاد برای رسالت گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم کاشی نیلو با ۱۰ امتیاز از چهار بازی ضمن صدرنشینی، صعود خود را هم قطعی کرد.پس از این تیم آذرخش بندرعباس با ۷ امتیاز از چهار بازی قرار دارد و با کسب یک امتیاز از دو بازی دیگر صعودش قطعی خواهد شد و برای اولین بار تیمی از این شهر راهی لیگ برتر فوتسال می شود.رسالت کرمان و آینده گستر اصفهان هم با ۲ امتیاز سوم و چهارم هستند که کارشان برای صعود به لیگ برتر به اما و اگرهای زیادی وابسته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نکار یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

به سلامتی….ایشاال.. بیان جای پایاسازه!

عليرضا دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۳۶

خدا ازت نگذره اقای حکاک ابروی ما رو بردی خیلی حیف شد تیم با این موقعیت زیر دست ادم بی لیاقتی مثل تو افتاد فقط خدا ازت نگذره که سرمایه های کرمانو هدر دادی دیدین گفتم حکاک لیاقت نداره دیدین به حرف من رسیدین کنار این بازیکنای بزرگ باید یک مربی بزرگ میزاشتن نه ادم کوچیکی مثل حکاک که کار بازیکن های بزرگم خراب کنه
از قدیم گفتن یک دیوانه یک سنگ میندازه تو چاه ١٠٠ تا عاقل نمیتونن درش بیارن

جواب علیرضا سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

.ببین میشه چند تا از این بازیکنان بزرگی رو که میگی نام ببری ما هم آشنا شیم اون بازیکنان بیرونی هم که اگه خوب بودند و به قول خودشون تیم ملی چرا اومدن کرمان آخی احتمالا بیچاره ها میخواستند به کرمان خدمت کنند نه جانم اونا بازیکن های بیرون شده تیم ملی اند که حالا اومدند لیگ دسته ۱ .آخه مگه تو آبرو هم داشتی که آبروت بخواد بره بعد هم فوتسال کرمان به تو چه ربطی داره تو سرت به کار خودت باشه .آقای حکاک هم اگه نبود این تیم هیچی نبود و اون آبروی نداشته ات اون موقع به باد میرفت ایشان نفر اول تیم هستند و بسیار توانا نتیجه رو هم میبینید که تیم قهرمان نیم فصل ها شد و با ۵ امتیاز اختلاف وارد پلی اف .از قدیم گفتند یه حرفی بزن بگنجه فقط چرت و پرت میگی.

الهام دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۳۵

کاشی نیلو قهرماااااان یوهووووو

نام ... دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

تیم کرمان با اون همه مهره و بازیکن لیگ برتری جای کلی فکر داره که انقدر افتضاح نتیجه گرفت

نام ... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

کو بازیکن لیگ برتری اونا الان دسته ۱ اند پس بازیکن لیگ برتری نیستند با اون بازی کردن هاشون باید برن گل کوچیک بازی کنند .

كرماني با غيرت دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

تیم کرمانم اگه به پلی افم رسید همش به خاطره بازیکنای لیگ برتری و بزرگش بود وگرنه این تیم با بازیکنای قبلیش پارسال پنجم شده بود الانم تو پلی اف وقتی یک مربی که هیچی بلد نیست رو نیمکته و دلشم نمیخواد تیم صعود کنه تا ساله دیگه خودش تو این تیم بمونه بازیکنای بد بخت چیکار کنن که هم تمیاشون دروازه خالیو میزنن بیرون و …… فقط به خاطره مسابل حاشیه ای چون حکاک میدونه اگه تیم صعود کنه ساله دیگه جاش رو نیمکت نیست چون لیگ برتر مریی بزرگ میخواد

نام ... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

چرا اسم ات رو عوض کردی علیرضا قشنگ تر بود. البته علیرضا به عنوان اسم مستعار بهت میاد و گرنه اسم واقعی خودت که بهتره. متاسفم بعضی ها که بدون هیچ منطق و اصولی فقط حرف می زنن. آخه کوته فکر چه قدر حرف های مسخره و خنده آوری مینویسی من الان که این کامنت ات رو خوندم داشتم از شدت خنده رو زمین ها غلط میزدم بس که چرت اند .تو میرفتی نویسنده فیلم های تخیلی میشدی خیلی بهتر از بیکاری بود ها هم یه کسی واسه خودت میشدی هم شاید شعور رو در اجتماع یاد میگرفتی.این بازیکن های مثلا بزرگ نه توانایی هاشون بزرگه نه هیکل اشون تازه اون بازیکن مثلا بزرگی رو که تو داری میگی خیلی هم ریزه میزه است من تو کار تو موندم که همش میگی بزرگ بزرگ . کامنت بعدی رو هم خواستی بذاری اسم ات رو بذار big big خیلی باهال میشه.

نام ... دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

زنده باد کاشی نیلو و على افضل و باغبانباشى با این تیم خوبشون که راحت اومدن لیگ برتر ،

حمید دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸

زنده باد محمدحسین درخشانی، بازیکن آینده دار کاشی نیلو

نام ... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۱۵

دمش گرم تیم هیئت فوتبال اصفهان که توی ۴ بازی مستقیم به کاشی نیلو نه نگفت!!!