کد خبر : 23606
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:32
-

احتمال بازی کردن وحید شمسایی در هفته پایانی لیگ برتر

احتمال بازی کردن وحید شمسایی در هفته پایانی لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی که در دیدار برابر گیتی پسند به شدت مصدوم شده بود و حتی احتمال پارگی رباط صلیبی وی می‌رفت با توصیه پزشکان شش تا هشت هفته را باید دور از میادین باشد با این حال وی تلاش مضاعفی را به کار گرفته تا در دیدار هفته پایانی تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی که در دیدار برابر گیتی پسند به شدت مصدوم شده بود و حتی احتمال پارگی رباط صلیبی وی می‌رفت با توصیه پزشکان شش تا هشت هفته را باید دور از میادین باشد با این حال وی تلاش مضاعفی را به کار گرفته تا در دیدار هفته پایانی تیم تاسیسات دریایی در زمین منصوری قرچک به میدان برود.

شمسایی در این باره گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. در حال حاضر به طور حتم نمی‌توانم در دو هفته پایانی بازی کنم ولی دکتر نوروزی همه تلاش خود را به کار گرفته تا شاید در هفته پایانی به میدان بروم برای همین من صبح و بعد از ظهر در حال فیزیوتراپی هستم تا ببینم که آیا می توانم در هفته پایانی بازی کنم یا خیر.

وی افزود: وقتی پای خودم را خم می‌کنم درد دارم. البته حتی اگر دکتر مجوز بدهد هم تنها در صورتی بازی می‌کنم که بتوانم مثمر ثمر واقع بشوم. اگر قرار باشد بروم داخل زمین و بازیکن حریف به خاطر پای من به راحتی از کنارم رد بشود که اصلا این کار را نمی‌کنم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

خیالتون راحت شمسایی این هفته هم بازی می کنه!۱!

نام ... دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

عشق است سلطان فوتبال جهان