کد خبر : 23644
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 16:35
-

جابری:نجاریان و غفاری در رای‌گیری شرکت نخواهند کرد/ شاید نتیجه دیدار نیمه‌تمام تا آغاز هفته ۲۵ اعلام نشود

جابری:نجاریان و غفاری در رای‌گیری شرکت نخواهند کرد/ شاید نتیجه دیدار نیمه‌تمام تا آغاز هفته ۲۵ اعلام نشود
با وجود تشکیل جلسه فردا هیأت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال برای تصمیم‌گیری در مورد دیدار نیمه‌تمام شهرداری ساوه و شهروند ساری، شاید نتیجه این مسابقه تا پیش از آغاز هفته بیست‌وپنجم نیز اعلام نشود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال از ساعت ۱۰ صبح فردا (سه‌شنبه) در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه خواهد داد تا در مورد دیدار نیمه‌تمام هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر که به دلیل خرابی اسکوربورد از سوی تیم شهروند ساری نیمه‌کاره ماند، تصمیم‌گیری شود.

آرش جابری درباره حاضران این نشست گفت: جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ با حضور سیدرضا افتخاری رئیس سازمان لیگ و بنده به عنوان دبیر این سازمان، محمدرضا غفاری، کریم منصوری، علی طاهری و سعید نجاریان به عنوان اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ، هرمز مشفق نماینده سازمان لیگ در مسابقه شهروند ساری و شهرداری ساوه، پژمان رضایی داور مسابقه و نادر محمدی مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه برگزار خواهد شد که گزارشات کتبی نماینده سازمان لیگ و داور و صحبت‌های مدیرعاملان ارائه می‌شود و اگر اعضای هیات رئیسه سوالی داشتند، مطرح خواهند کرد و بعد از آن هیات رئیسه وارد شور خواهد شد تا به جمع‌بندی قطعی برسد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه هم نجاریان (مدیرعامل شهروند ساری) و هم غفاری (رئیس هیات فوتبال استان مرکزی) ذینفع هستند، در رای‌گیری شرکت نخواهند کرد. به هر شکل قطعا این جلسه طولانی خواهد شد، شاید حاضران در جلسه، در همین نشست، قانع شده و بتوانند در مورد نتیجه تصمیم‌گیری کنند و شاید هم این اتفاق رخ ندهد و نیاز به جلسه دیگری باشد. تضمینی وجود ندارد که حتما تا آغاز هفته بیست‌وپنجم نتیجه این مسابقه مشخص شود.

آرش جابری همچنین اظهار داشت: دو هفته پایانی با نظارت کامل و دقیق سازمان لیگ انجام می‌شود. ناظران انضباطی در مسابقات حضور دارند و در حال رصد کردن بسیاری از حاشیه‌هایی که ممکن است اتفاق بیفتد هستند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا آبرومندی این مسابقه تمام شود و حتما در این خصوص سختگیری خواهیم کرد تا مشکلی پیش نیاید.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.