کد خبر : 23725
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 14:27
-

احمدی: بهترین فصل فوتسالم را پشت سرگذاشتم/ تا اردیبهشت به تمرینات گروهی بر می گردم

احمدی: بهترین فصل فوتسالم را پشت سرگذاشتم/ تا اردیبهشت به تمرینات گروهی بر می گردم
ملی پوش جوان فوتسال که مراحل درمان مصدومیت خود را پشت سر می گذارد، در گفتگویی با fut5al از شرایطش گفت.

این روزها ، ملی پوش جوان فوتسال ما مراحل درمان مصدومیت خود را پشت سر می گذارد. حمیداحمدی که در این فصل از چهره های درخشان لیگ ما بود در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خود به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: خدا را شکر با توجه به اعلام پزشکان مصدومیتم شدید نیست و یک شکستگی جزئی است که باید ۳۰ روز در گچ باشد.این هفته عکس مجدد می گیرم و اگر مشکلی نباشد ،اوایل فروردین پایم از گچ خارج می شود و فیزیوتراپی می کنم.
وی در خصوص آغاز تمرینات خود گفت: انشاء اله قبل از اردیبهشت امکان تمرینات گروهی خواهم داشتم تا برای تمرینات پیش فصل آماده شوم.
احمدی در مورد شرایط خود در این فصل گفت: علیرغم مصدومیت که در انتهای فصل داشتم ، در لیگ از شرایط خوبی برخوردار بودم ،چون هم خوب تمرین کردم و هم در تیم ملی و تیم تاسیسات فصل خوبی را پشت سرگذاشتم.
وی در خصوص کاهش تعداد کارت های زرد دریافتی اش نسبت به فصل قبل گفت: تمرکز بیشتری کردم و نوع بازی ها جوری بود که خشونت کمتری در دیدار ها بود.
ملی پوش تاسیسات دریایی در خصوص شانس این تیم برای حفظ صدر تا پایان لیگ گفت: در حال حاضر شرایط جدول به نوعی است که همه چیز دست در اختیار خودمان است تا بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم . تیم ما در پیش فصل و طول فصل تمرینات خوب و اصولی انجام داده است و در دیدار با فرش آرا نیز بازیکنان جوان نشان دادند که توانایی موفقیت را دارند و انشاء اله با درخشش در دو بازی باقی مانده بتوانیم به قهرمانی برسیم.
احمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد شمسایی به وی خاطرنشان کرد: بابت این اعتماد از وحید شمسایی تشکر می کنم که توانستم با شرایط و تمرینات مناسب و در یک محیط آرام بهترین فصل فوتسالی خود را پشت سر بگذارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیرجعفری سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱

ایشالله آخرفصل توسالن منصوری جشن قهرمانی میگیرید خیلی مردی ب مولا

تهراني چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

بهترین عقب گیره دنیا