کد خبر : 23751
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 14:26
-

عراقی زاده:ستاره های گیتی پسند خام جنگ های رسانه ای نمی شوند/ بازیکنان ما شمسایی را بهتر از خودش می شناسند

عراقی زاده:ستاره های گیتی پسند خام جنگ های رسانه ای نمی شوند/ بازیکنان ما شمسایی را بهتر از خودش می شناسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص ادامه لیگ برتر و هفته های پایانی گفت: کادرفنی و بازیکنان گیتی پسند همگی اهمیت این دوهفته را به خوبی می دانند و با کمترین ضریب اشتباه به میدان خواهند رفت. وی افزود : گیتی پسند با ۲بار حضور در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص ادامه لیگ برتر و هفته های پایانی گفت: کادرفنی و بازیکنان گیتی پسند همگی اهمیت این دوهفته را به خوبی می دانند و با کمترین ضریب اشتباه به میدان خواهند رفت.
وی افزود : گیتی پسند با ۲بار حضور در جام باشگاه های آسیا و ۲بار حضور در فینال یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی یک رکورد در بین تیم های ایرانی در آسیا دارد و علیرغم سابقه چهارساله در لیگ ، دوقهرمانی و دو نایب قهرمانی نشان از برنامه ریزی مدون سرمایه گذار و باتجربه بودن کادر مدیریتی باشگاه است.
قائم مقام گیتی پسند درخصوص اظهار نظر بعضی از مربیان در خصوص پرمهره بودن گیتی پسند گفت: جمع کردن این مهره ها در کنار هم و درست بازی گرفتن از آنان نشان از هوش و ذکاوت باشگاه در خصوص جمع کردن حواشی و برنامه ریزی دقیق کادر فنی تیم دارد.
وی ادامه داد :همه این ستاره های بی بدیل جزء سرمایه های گیتی پسند هستند و ما به داشتن چنین بازیکنانی با ضریب هوشی بالا افتخار می کنیم و می دانیم همه این بازیکنان قدر خود و جایگاه خود را می دانند و خام جنگ های رسانه ای نمی شوند.
عراقی زاده افزود : به جز گیتی پسند ، تاسیسات دریایی نیز وحید شمسایی آقای گل جهان ، مصطفی نظری بهترین گلر جهان در سال ۲۰۱۲ ، حمید احمدی ، سنگ سفیدی ، ابراهیمی ، زارعی و بسیار بازیکنان قابلی را دارد و یا تیمهای دیگر اعم از دبیری ، مس و … که این نشان از قدرت بالای لیگ ایران است.
عراقی زاده در ادامه گفت : همه بازیکنان ما در گیتی پسند و یا فولاد ماهان سابقه همبازی بودن با سرمربی تاسیسات را دارند و به خوبی می دانند که وحید شمسایی همانطور که در زمین به خوبی تیمش را رهبری می کند در جنگ روانی و رسانه ای هم استاد است ولی بازیکنان ما وحید را از خودش بیشتر می شناسند و می دانند در چه زمانی چه حرکتی انجام دهند .
قائم مقام گیتی پسند گفت : اگر قرار بود یک تیم از هفته های قبل قهرمان شود پس چرا بقیه تیمها سرمایه گذاری و تلاشش کنند و این از کیفیت بالای لیگ ایران است که از سال ۸۹ تا حالا قهرمانی در هفته های پایانی مشخص شده و ما در همان سال ۸۹ تا ۹۱ نیز با وحید شمسایی و مصطفی نظری قهرمانیمان به هفته آخر کشید.
وی درخصوص اظهارنظر سرمربی تیم پایاسازه گفت : ما به همه تیمها همچنین تیمهای آذربایجان و مردم غیور استان احترام می گذاریم و ایشان نیز نظر شخصی خودشان را اعلام نموده اند که برای ما محترم است ولی بازیکنان ما درهرحال برای خودشان بازی می کنند نه دیگر تیمها. بازیکنان ما همگی دارای سوابق بین المللی هستند و با تلاش خود به دنبال رسیدن به بالاترین هدف خود که قهرمانی آسیاست فکر می کنند.
عراقی زاده در پایان صعود کاشی نیلو اصفهان را به لیگ برتر به کادر مدیریتی ، فنی و بازیکنان این تیم تبریک گفت و برای دیگر تیم اصفهانی یعنی تیم هیات فوتبال اصفهان نیز آرزوی موفقیت نمود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

قبلا که تو کاسه علی افضل میذاشتید و می گفتید مربیگری بلد نیست . حالا تبریک می گید؟

نام ... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

رای تبانی:
محمد حسین عراقی زاده سرپرست تیم فوتسال گیتی پسند بر اساس ماده ۴۱ آیین نامه به پرداخت مبلغ هشتاد میلیون ریال جریمه نقدی و چهار ماه محرومیت از فعالیت های رسمی فوتسال و فوتبال محکوم شده اند

نام ... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

چی شده تبانی کارها زبون بازکردند؟!

نام ... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱

به این میگن حمایت واقعی از تیم وکادر فنی وبازیکنان لطفا آقایان دبیری هم یاد بگیرند مسئولین گیتی پسند پشت مربیشونو خالی نمیکنند وحامیش هستند.

علی شهابی سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

شما به جای این حرف ها برید جواب مردم قرچک رو بدید که سه سال پیش با تبانی جام رو ازشون دزدید

نام ... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

چی میگید سرمایه گذاری ؟!!! شما ما که امسال پولی ندادید

علی سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲

بارک الله آقای عدراقی زاده هم از کادر وبازیکناتون حمایت کردی هم ادب ومتانت را به خیلیها نشان دادی انصافا حقتون قهرمانی تو لیگ وآسیاست

نام ... جمعه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

شما بابت شغل برادرتون تو باشگاه پست گرفتید.خونه گرفتید.همینه عامل بدبختی فوتسال که یه نفر از مسکن و شهرسازی بیاد تو فوتسال.