کد خبر : 23851
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 11:22
-

شمسایی: بازی کردنم مقابل مس، حکم روی مین رفتن را دارد/ بازی‌ها ادامه پیدا کند باید تک به ۵ مقابل حریف حاضر شویم

شمسایی: بازی کردنم مقابل مس، حکم روی مین رفتن را دارد/ بازی‌ها ادامه پیدا کند باید تک به ۵ مقابل حریف حاضر شویم
مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: بازی کردنم مقابل مس حتی به اندازه یک ثانیه هم از نظر عقلی اشتباه است، در واقع حضورم در این مسابقه، حکم روی مین رفتن را دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد دیدار روز جمعه تیمش با مس سونگون اظهار داشت: فکر می‌کنم با این شرایطی که در هفته‌های اخیر داشته‌ایم اگر بازی‌ها دو سه هفته دیگر هم ادامه پیدا کند، تیم ما باید تک به پنج مقابل حریف قرار بگیرد! بعد از مصدومیت حمید احمدی و خودم، در دیدار با مشهد، محمد زارعی هم مصدوم شد و تا دیروز حتی تمرین هم نکرد و مشغول فیزیوتراپی بود. با این وجود ما کارمان را ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد رویارویی مجدد با تیم حسین شمس در لیگ امسال چیست، خاطرنشان کرد: بازی ما با تیم مس سونگون است. بازی این تیم سخت است چون تیمی است که همچنان خودش مدعی قهرمانی است و هنوز شانس دارد. قطعا روز سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دوی ما برای برد تلاش می‌کنیم و هر کسی که بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده خواهد شد. آنها با همه نفرات‌شان برابر ما قرار می‌گیرند. دو بازیکن برزیلی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند که یکی از آنها مصدوم است. به هر شکل باید بازی کنیم.

شمسایی در مورد اینکه آیا خودش در این مسابقه می‌تواند تیمش را همراهی کند، گفت: روز گذشته اندازه ۱۰ متر دویدم اما پایم به شدت درد گرفت و نشستم. بازی کردنم در این مسابقه حتی به اندازه یک ثانیه هم از نظر عقلی اشتباه است. به توصیه پزشکانم،‌ طول درمان من حداقل چهار هفته و حداکثر هشت هفته است که اکنون ۱۰ روز از آن طی شده است. درواقع بازی کردنم در این مسابقه، حکم روی مین رفتن را دارد. یعنی اگر یک هفته بازی کنم شاید این مسابقه به این قیمت باشد که حتی شانس بازی کردن تفننی را هم برای همیشه از دست بدهم.

مربی – بازیکن تیم تاسیسات دریایی ادامه داد:‌ فقط امیدوارم که این دو هفته به خوبی و خوشی سپری شود. تیم ما با وجود کمبود نیروی انسانی، به خاطر غیرت و تعصب بازیکنان،‌ خیلی خوب کار کرده و هفته‌ها صدر جدول را از آن خود داشته، امیدوارم بازیکنانم در این دو مسابقه مانده،‌ قدر زحمتی که تا اینجا کشیده‌اند و سختی‌هایی که تحمل کرده‌اند را بدانند و مثل قبل با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنند تا برای خودشان، تیم‌شان و شهرشان تهران افتخاری کسب کنند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سلطان فوتسال جهان خخخخخ چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

سلطان جهان لطفا اجازه صادر کن برا تیم پایاسازه بازی کنه جلوی گیتی پسند آخه میخواد ببره گیتیو،انشاالله که با اختلاف ۶یا۷ تا نمیبازه خخخخخخخخخخ

سلطان چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱

آقاى سلطان جهان!!!!!ههههههههراستى شما چرا پادرد گرفتى؟؟؟!!حالا مجید زارعى چکار کنه؟؟؟